badsha Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 slik står bilen min vinterlagret. har nå fjernet GT splitterne i karbon pga de "fine" norske veiene. hva synnes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Pen sedan dette her... Skikkelig blodsenk syntes jeg den fortjener da Jeg har lyst til å knabbe stolene og midtarmlenet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 jeg tror du bør skru av lysene siden du har vinterlagret den, så du slipper tomt batteri når den skal tas ut til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 hehe seff var litt dumt å ikke siifra at bilen var på en testkjøring da den hadde stått lagret inne i 3 mnd. så var det bare en liten luftetur så er den inne i garasjen igjen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Pen sedan dette her... Skikkelig blodsenk syntes jeg den fortjener da Jeg har lyst til å knabbe stolene og midtarmlenet ditt heeh kjønner dette godt!! er absolutt et must!! nå er jo bilen senket 30 mm synnes det er nok, da jeg synnes oversenket bil ser ut som show of hvis du kjønner:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Hehe, er 70/40 oversenket? Det er ikke lavt nok før det blir irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 hehehe smaken er som baken eller hva:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 den må ned mer bak iaf, ser jo helt latterlig ut ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 hvorfor vinterlagre?tåler ikke bilen snø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
microkypex Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Hehe er vel ikke snø han er redd for.... Har vel mer med at dem e rabiat med salt børssa:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 den må ned mer bak iaf, ser jo helt latterlig ut ^^ Latterlig var vel å dra det litt langt da. Men jeg er enig i at den absolutt hadde blitt noen hakk penere etter min smak med litt mer senk Men igjen så er det jo ikke alle som liker blodsenk heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 jada bak skal den senkes har ikke hatt tid til bytte eibach fjæra enda, men det skjer når sommern kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 den må ned mer bak iaf, ser jo helt latterlig ut ^^ Deg liker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 jada bak skal den senkes har ikke hatt tid til bytte eibach fjæra enda, men det skjer når sommern kommer:) så ikke så gal ut på det ene bildet ute, men ja, hehe, den så litt rar ut bak... ble liksom veldigfeil med dekkstrekk og 6 cm opp til buen olezz: ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå