Gå til innhold

Martin - Tråden om min E36 320i Coupè - TIL SALGS.

maartn
 Share

Anbefalte innlegg

vmq6xzux.jpg

Merke: BMW

Modell: E36 320i Coupè

Motor: M50B20 m/ VANOS

Årsmodell: 1994

Km.stand: 180 000

Farge: Dunkelblau (263)

Interiør: Skinn - Hellgrau komfort (0595)

Girkasse: Automat (5hp18)

Ekstrautstyr fra fabrikk:

S240A LEATHER STEERING WHEEL

S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC

S423A FLOOR MATS, VELOUR

S428A WARNING TRIANGLE

S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC, ADJUSTABLE

S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

S530A AIR CONDITIONING

S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY

L801A GERMANY VERSION

S900A APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV

Det er montert full defa pakke i bilen m/motor og kupè varmer, fjernstyrt sentrallås og alarm.

Bilen er meget strøken og orginal. Det finnes ikke tegn til rust, og alt virker! Tight å fin å kjøre. Automatkassen har overrasket meg i positiv retning. Myke og fine giroverføringer som du knapt merker. For mer aggresiv kjøring setter man den i sport, og du kan jage i svinger o.l.

Det vil bli lagt ut bilder kontinuerlig når ting blir gjort.

Slik så den ut når jeg kjøpte den:

95_1793254832.jpg

95_-322968476.jpg

95_2075451425.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

M-tech: Ja

Nye felger: Ja

Soting: Tja, ikke første pri. iaff :)

Ny eksos: Nei, eller dvs. den er nylig byttet, og jeg er ikke ute etter "effektanlegg" lyd, så jeg kommer til å kjøpe 2 eisenmann stusser f.eks samtidig som jeg kjøper m-tech diffusor eller jeg går all out å finner en brukt orginal m3 bakfanger. Den bygger jo seff litt lenger ned, men jeg synes det er gjerne koster mer enn det smaker. Vi får se! :)

Men jeg lurer på en ting.. bilen er temmelig lav, mye lavere enn sedan iaff.. er ikke stort plass til mer i hjulbuene osv. Er dette m-tech understell? Eller er coupe'en lavere enn sedan orginalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns bmw kler soting ganske bra jeg.. ikke sånn limo tint men kanskje 35 foran og 20 bak? :) ja jeg mente stusser.. jeg er ikke så flink til å huske at andre ikke hører hva jeg tenker hehe... noen litt fine stusser hadde gjort seg.

Angående coupe lavere, hvis du har mtech understell så er den senket 20mm.... usikker på om det er likt foran og bak, men det er ikke mer enn et par cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil. Det ser jo ut som du har fått tak i en meget pen E36 med bra utstyr. Planene dine høres meget fornuftige ut, så det er bare å holde oss oppdatert etterhvert som det skjer ting.

Takk! Ja er vel ikke mange av E36'ene uten tegn til rust. Hele hjulbuer, dører, koffertlokket har ikke antydning heller. 180km på telleren er jo også ikke så værst.. og at motoren maler som en katt uten ventiltikking :)

Må ordne meg armlene forresten! og kaanskje 3-eiket ratt.. men det er sydd skinn på det jeg har nå, så er digg å holde i osv.

syns bmw kler soting ganske bra jeg.. ikke sånn limo tint men kanskje 35 foran og 20 bak? Smile ja jeg mente stusser.. jeg er ikke så flink til å huske at andre ikke hører hva jeg tenker hehe... noen litt fine stusser hadde gjort seg.

Angående coupe lavere, hvis du har mtech understell så er den senket 20mm.... usikker på om det er likt foran og bak, men det er ikke mer enn et par cm.

Den er hvertfall lavere enn sedan.. og demperene er ikke gamle og "segen", hms.. skulle funnet ut av det her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-tech: Ja

Nye felger: Ja

Soting: Tja, ikke første pri. iaff :)

Ny eksos: Nei, eller dvs. den er nylig byttet, og jeg er ikke ute etter "effektanlegg" lyd, så jeg kommer til å kjøpe 2 eisenmann stusser f.eks samtidig som jeg kjøper m-tech diffusor eller jeg går all out å finner en brukt orginal m3 bakfanger. Den bygger jo seff litt lenger ned, men jeg synes det er gjerne koster mer enn det smaker. Vi får se! :)

Men jeg lurer på en ting.. bilen er temmelig lav, mye lavere enn sedan iaff.. er ikke stort plass til mer i hjulbuene osv. Er dette m-tech understell? Eller er coupe'en lavere enn sedan orginalt?

Etter hva jeg kan se av bildene er den like høy som min sedan var da jeg kjøpte den. Denne hadde da m-understell. (Nå ruller den på 70/40 senk)

Og det ser ut som det er plass til ganske så mye mer i hjulbuene ;)

Ellers en flott E36 som ville blitt enda penere med skikkelig skamsenk og noen bøse felger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Da spørs det om det er m-tech understell da? Noen flere meninger, og fra dere som har coupè kanskje?

Mtech er aldri feil nei. Noe annet er heller ikke aktuelt. :P

Kunne ikke vært mer fornøyd med tilstand på en 15 år gammel bil.

Front og panser er forresten nylakkert for ca. 1 år siden p.g.a steinsprut, og eier ville den skulle være strøken i lakk.

Jeg kom på at jeg mangler grøftelys også. Så må vel bestille et slikt ettermonteringssett fra koed. Noen som erfaringer med det?

Har også bestemt meg for at det blir BBS LM. De passer E36 veldig bra synes jeg. Litt betatt :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da må det være m-tech understell. Skulle likt å se utstyrslisten når den ble levert fra fabrikk. Men det er vel vanskelig å oppdrive når det er import?

Kan vel være verdt et forsøk å høre hos bmw. Om de har slikt lagret noen plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...