Eksos Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Lite med bmw-treff her i helga desverre, 18-20 juni er nok neste bmw-treff, for eldre biler Men, NAF-motorsport har arrangement i korsa-tunellen i på laurdag, sikkert litt forskjellig tøft der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Treff i regi av NAF motorsport i korsatunnelen ja! Les mer her. Edit: Kom meg i forkjøpet litt der ja Håvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Jeg og en kompis knipset litt bilder etter vask. Vurderes solgt forresten, om det er noe interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrageGundersen Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Pris på han da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Er dette med 40 mm H&R senk på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Nei, det ble aldri montert. Fikk planer om å selge bilen, så jeg droppet å montere det. Firhjulskontroll, få det i vognkort osv. koster for mye for så kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Nydelig E36 Coupe Er liksom sånn at man får lyst til å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Takk Ja, er ikke ofte den blir luftet nå for tiden.. Settes nok inn til vinteren om det ikke er noen som vil kjøpe den. Rart egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Ja, er jo litt rart ved tanke på hvor pen den er... kanskje de synes den er For pen.. hehe neida.. men hvor mye er det du skal selge den for? Av og til må man rett og slett bare vente lenge til den rette kjøperen dukker opp, en som vil ha akkurat Den bilen og er villig til å betale det lille ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Jeg ønsker 60 000. Det er selfølgelig ikke lett å finne kjøpere av E36 til den prisen, men jeg får se. Jeg er ikke nødt til å selge den heller, så jeg kan godt sette den i garasje i vinter og gnikke på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Okei... Var i samme situasjon som deg i sommer, vurderte å selge min 320i E36... og fikk til slutt ønsket beløp for bilen For ditt eksemplar er jeg enig i summen du har satt Har du prøvd å lage en helt ny annonse? Hender det kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Kanskje litt søkt å spørre om; men har du fremdeles H&R-senkesettet? Hilsen nåværende eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå