Gå til innhold

Martin - Tråden om min E36 320i Coupè - TIL SALGS.

maartn
 Share

Anbefalte innlegg

Blir bra dette ja, fin bil med masse potensiale! :wink:

Skal bli bra vettu! ;)

Jeg fant utstyrslista mi limt inn på førstesiden i serviceheftet mitt.

Se etter "sportfahrwerk M"

Jeg var hos BMW og fikk papirene i dag. De er ikke noe m understell fra fabrikk i allefall. Men den føles mye, mye bedre ut på veien enn min forrige sedan i allefall.

Oppdatert første post med utstyrsliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, må være det. :)

Må vel nesten få på litt senk om jeg skal ha 18" ja, men liker kjøreegenskapene veldig godt nå! Blir jo hardt å uten komfort om jeg senker mye. Utseende eller komfort? hms :)

Jeg tipper det blir senk med tiden uansett.. kjenner jeg meg selv rett.

Ettermontert diverse på din bil da kanskje? Jeg ser at i listen min så står det f.eks ikke elektriske vinduer. Og det er jo ikke standard. Men varseltrekant derimot! hehe.. trodde det var påbudt i de fleste land jeg.

Var forresten på brages i dag og bestilte en del detaljer. Mappe i skinn til vognkort etc, lommelykt til hanskerom, nye klips til dører, nytt plastdeksel til lys i hanskerom, nye skruer til plate under hanskerom (løs), mangler ene delen til å feste varseltrekanten i bagasjerommet.. så den ble bestilt. Nye bmw emblemer foran og bak. De jeg har nå er litt slitte. osv. husker ikke alt :) Hadde også bilen på bukk og fikk sett under, og det ser meget bra ut. Lite rust, litt overflate på diffen eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selfølgelig.. :)

Jeg vil gjerne ha bmw'en min slik den er nå. Det er ikke noe sofa følelse. Med de jævlige veiene vi har her i norge, så synes jeg det er mer tortur mot bilen og kjøre rundt med et stivt oppsett. Det blir nok litt senk for utseende sin skyld, men da mer i comfort klassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel nesten få på litt senk om jeg skal ha 18" ja, men liker kjøreegenskapene veldig godt nå! Blir jo hardt å uten komfort om jeg senker mye. Utseende eller komfort? hms :)

Ettermontert diverse på din bil da kanskje? Jeg ser at i listen min så står det f.eks ikke elektriske vinduer. Og det er jo ikke standard. Men varseltrekant derimot! hehe.. trodde det var påbudt i de fleste land jeg.

Var forresten på brages i dag og bestilte en del detaljer. Mappe i skinn til vognkort etc, lommelykt til hanskerom, nye klips til dører, nytt plastdeksel til lys i hanskerom, nye skruer til plate under hanskerom (løs), mangler ene delen til å feste varseltrekanten i bagasjerommet.. så den ble bestilt. Nye bmw emblemer foran og bak. De jeg har nå er litt slitte. osv. husker ikke alt :) Hadde også bilen på bukk og fikk sett under, og det ser meget bra ut. Lite rust, litt overflate på diffen eneste.

Personlig syntes jeg bilen er mye mer behagelig å kjøre med 70/40 senk og bilstein B8-dempere og overliggende stabstag forann.

Selv om det blir en del stivere, så er bilen mye mer stabil og fin å kjøre, krenger og gynger ikke i svinger og på hmper. Så at senket bil MÅ være ukofortabelt å kjøre er en myte ;) Så sett i gang og få bilen nærmere bakken :P

En ting jeg la merke til som ikke stod på lista mi er i hvertfall nakkestøtter bak. Men mulig dette er ettermontert før jeg kjøpte bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syntes jeg bilen er mye mer behagelig å kjøre med 70/40 senk og bilstein B8-dempere og overliggende stabstag forann.

Selv om det blir en del stivere, så er bilen mye mer stabil og fin å kjøre, krenger og gynger ikke i svinger og på hmper. Så at senket bil MÅ være ukofortabelt å kjøre er en myte ;) Så sett i gang og få bilen nærmere bakken :P

En ting jeg la merke til som ikke stod på lista mi er i hvertfall nakkestøtter bak. Men mulig dette er ettermontert før jeg kjøpte bilen.

X2 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABS bremsene fungerer ikke, da jeg fikk erfart det på glatt føre i dag. Ingen lamper lyser, og den var EU godkjent rett før kjøp. Hva kan være galt? Sikringene var ikke gåen, men det sitter 2 releer som kanskje kan være defekt? Synes det er rart det ikke skal lyse noe varsellys i så tilfelle?

Byttet også pæren i hanskerommet i dag, men fortsatt ikke lys der gitt. Er det en egen sikring for lys i hanskerom? Iskaldt ute, så orker ikke titte så mye, så da spør jeg her istedenfor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...