maartn Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Henta ut de nye skiltene i dag. Smokka dem på etter en vask bak de gamle. Details Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Ikke værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Er bilen din virkelig i orginal høyde? Var jo nesten fin med den prøvemonterte felgen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Ikke værst Er bilen din virkelig i orginal høyde? Var jo nesten fin med den prøvemonterte felgen din! Ja, det er nok orginalt understell på den. Jeg tenkte det samme når jeg prøvemonterte dem, at "hey, dette var jo igrunn fin høyde", hehe. Men nå satt jeg kun på 18" på ene siden bak, så resten av bilen sto på 15". Kan være det utgjør noe med høyden slik at den blir lavere? Høres det logisk ut? Uansett må jeg ha senk foran, så det blir coilovers med tid og stunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Kan jo være logisk det ja... Men den høyden var jo helt ok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Se der ja! Tror du var innom GS i bud sist lørdag når jeg var der å skulle se på de nye LM replicaene som kommer for salg i mai en gang! Kjørte firmabil jeg da, siden E46 Coup'en er vinterlagret, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Jeg var der sist fredag om det kan stemme? Handlet inn diverse bilpleie i dag siden gradestokken viste 12 grader og været ikke var så aller værst. Meguiars Quik Clay Detailing System Meguiars Quik Detailer Meguiars NXT Generation Car Wash Meguiars Water Magnet Drying Towel Meguiars Wash Mitt - Vaskehanske Testet clay for første gang, og det fungerte veldig bra. Bilen ble blank og glatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Da har bilen fått seg grundig vask inkludert hjulhus og understell. Vasket hjulhusene etter hvert som jeg byttet til sommerdekk. Etter vask var det en runde med clay, Meguiars step 1,2 + MG NXT Generation tech wax. Siden jeg ikke hadde fått tatt noen skikkelige bilder av bilen, kommer det noen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Kjempe bra jobb. Skikkeli pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Takk! Den skal også litt nærmere jorda snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 En fryd å lese gjennom tråden her! Får så lyst å gå ut og gjøre noe skikkelig selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Takk for det. Det er bare å sette i gang Lakkeringsplanene i forrige uke gikk i vasken p.g.a en kompis av meg som skulle lakkere ikke har mulighet til å bruke verkstedet etter stengetid. Vi mangler altså plass til å få gjort jobben, så jeg vurderer å levere de inn og betale fullpris. Kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Planen min var å bestille TA Technix justerbart senkesett, men etter å ha prøvd dette settet på en Golf i helgen, synes jeg det var noe hardt. Bilen skal tross alt brukes hele året og på langturer, så komfort er jeg avhengig av. Vurderer nå å gå for f.eks H&R 40/15 senk med kun fjører. Tro dette kan bli seende bra ut med tanke på at m-tech understellet er 30/15? Stemmer det? Det jeg i hovedsak lurer på er om det er noe problem å senke 40/15 med orginale dempere? Jeg senket min tideligere Golf IV med 35mm fjærer uten problem hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Jeg har Ta Technix på min Golf og jeg synes også at det kanskje er noe hardt, skulle ønske jeg hadde lagt i litt mer penger og gått for Supersport. En kamerat av meg har det på sin Bmw og det er mye mer behagelig, ihvertfall sammenlignet med Ta Technix. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Supersport er vell heller ikke ett behagelig sett.. Trenger du coilovers Martin? Bilstein Sprint dempere og H&R fjærer gir veldig bra resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå