Kai-P. Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Ikke behagelig, men behageligere enn Ta Technix.. Kommer litt an på hvor mye penger det skal legges i senkesett også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Mulig det er forskjell på coilover settet og de normale demperne.. Jeg hadde normal utgave av supersport senkesett på min E30, comfort kunne jeg bare drømme om, men så er vell ikke E30 noen comfortbil i utgangspunktet heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Jeg har Ta Technix på min Golf og jeg synes også at det kanskje er noe hardt, skulle ønske jeg hadde lagt i litt mer penger og gått for Supersport.En kamerat av meg har det på sin Bmw og det er mye mer behagelig, ihvertfall sammenlignet med Ta Technix. Supersport skal jo være hardere i følge de som leverer det. Hms. Supersport er vell heller ikke ett behagelig sett.. Trenger du coilovers Martin? Bilstein Sprint dempere og H&R fjærer gir veldig bra resultat Nå blir ikke bilen brukt til noe banekjøring eller lignende, så at det skal være stivt har jeg ikke noe særlig interesse av. Så jeg tror jeg dropper å legge mye penger i bilstein dempere og heller bruke de orginale demperene om det går greit med 40mm senkefjærer på orginale dempere. (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Nå blir ikke bilen brukt til noe banekjøring eller lignende, så at det skal være stivt har jeg ikke noe særlig interesse av. Så jeg tror jeg dropper å legge mye penger i bilstein dempere og heller bruke de orginale demperene om det går greit med 40mm senkefjærer på orginale dempere. (?) 40/40 blir veldig feil skulle hatt 50/20. da blir det bra tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Som skrevet tideligere, så er det 40/15 jeg vurderer, og lurer derfor på om 40mm går greit. 15 VET jeg går greit hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Holder jo en stund, men flere år gamle org dempere holder ikke evig. Sett/erfart det selv flere ganger, selv kun med 40-senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 H&R senkesett på plass Begynner å bli litt deler som skal på nå. Venter fortsatt på lakk av plasten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Fint! Hva senk ble de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 40/15. Sikkert mange som mener det blir for lite, men når jeg ser f.eks en org. m3 som er 30/15 i forhold til orginalt så synes jeg det også ser meget bra ut. Kanskje litt høy i front, så da regner jeg med 40 foran vil se fint ut. Nå skal jo denne bilen brukes av både meg og høna (les: dama), både sommer og vinter, på hytta, på ferie ++ så jeg var meget skeptisk til å senke noe mer. Håper jeg blir fornøyd. Blir i allefall en del stivere av dette, og ikke minst blir det seende mye bedre ut. Dropper forresten CCN treffet i morgen, og stiller med "ferdig bil" på GS treffet i Bud 29 mai. Lakk kompisen min som skal lakke delene har mye mulig tid i morgen, så da satser jeg på lakk da! Så kommer en stor update innen kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Jeg syns 40/15 er entusiast senk. Stuke kommer skikkeli fram Blir skikkeli fint ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Er vel ikke BBS som har laget de felgene? hehe..Ble uansett pent det der...er det 18" ? Hva slags dekkdim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Hehe, er nok kopier ja, må rette meg litt der. 8,5x18 med 225/40-18 9x18 med 235/40-18 Strekken er akkurat innenfor harrygrensa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Da var m-tech front og speil endelig montert! God sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Peeeeeeent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Dette ble konge Er det treff i Ålesund no på lørdag foresten? Kunne tenkt å ta mej en tur siden jeg skal være i ørsta i fra fredag og utover til tirdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå