Gå til innhold

Martin - Tråden om min E36 320i Coupè - TIL SALGS.

maartn
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mulig det er forskjell på coilover settet og de normale demperne.. Jeg hadde normal utgave av supersport senkesett på min E30, comfort kunne jeg bare drømme om, men så er vell ikke E30 noen comfortbil i utgangspunktet heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Ta Technix på min Golf og jeg synes også at det kanskje er noe hardt, skulle ønske jeg hadde lagt i litt mer penger og gått for Supersport.

En kamerat av meg har det på sin Bmw og det er mye mer behagelig, ihvertfall sammenlignet med Ta Technix.

Supersport skal jo være hardere i følge de som leverer det. Hms. :roll:

Supersport er vell heller ikke ett behagelig sett.. Trenger du coilovers Martin? Bilstein Sprint dempere og H&R fjærer gir veldig bra resultat :)

Nå blir ikke bilen brukt til noe banekjøring eller lignende, så at det skal være stivt har jeg ikke noe særlig interesse av. Så jeg tror jeg dropper å legge mye penger i bilstein dempere og heller bruke de orginale demperene om det går greit med 40mm senkefjærer på orginale dempere. (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir ikke bilen brukt til noe banekjøring eller lignende, så at det skal være stivt har jeg ikke noe særlig interesse av. Så jeg tror jeg dropper å legge mye penger i bilstein dempere og heller bruke de orginale demperene om det går greit med 40mm senkefjærer på orginale dempere. (?)

40/40 blir veldig feil :D

skulle hatt 50/20. da blir det bra tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

40/15. ;)

Sikkert mange som mener det blir for lite, men når jeg ser f.eks en org. m3 som er 30/15 i forhold til orginalt så synes jeg det også ser meget bra ut. Kanskje litt høy i front, så da regner jeg med 40 foran vil se fint ut. Nå skal jo denne bilen brukes av både meg og høna (les: dama), både sommer og vinter, på hytta, på ferie ++ så jeg var meget skeptisk til å senke noe mer. Håper jeg blir fornøyd. Blir i allefall en del stivere av dette, og ikke minst blir det seende mye bedre ut.

Dropper forresten CCN treffet i morgen, og stiller med "ferdig bil" på GS treffet i Bud 29 mai. ;)

Lakk kompisen min som skal lakke delene har mye mulig tid i morgen, så da satser jeg på lakk da! Så kommer en stor update innen kort tid. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...