Gå til innhold

montering av uorginal spiller e39

Anbefalte innlegg

Skrevet

selger snart hele bilen jeg... noen som har en orginal cd spiller og kan montere denne da når det har vært kasset og radio fra før må vist styre med noen sikringer osv

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg har jo den org spilleren liggende jeg.

Men du ordner sikkert dette her, bare finn ut hvor feilen er. Evt bare ta pluss og minus og koble på spiller for å se om den er i livet?

hvis ikke, prøv med en annen spiller om du har? kan jo ikke være helt umilig dette? hehe

Skrevet

ville koble på forsterker, og orka ikke å sette meg inn i hvordan koble forsterker på org spiller, så jeg bytta ut alt likesågodt. Har ikke knapper på rattet uansett, så spiller ikke så stor rolle. Moro å prøve litt.

Kan godt kvitte meg med min spiller jeg ja,

sånn ser min ut i hvertfall :)

khjkrbtdpc97w07b3xqr.jpg

334x8b5nxctnxv8dgypr.jpg

• 5 years later...
Skrevet (endret)

Skal bytte spiller i min E39 nå også. Har samme spiller som han over, og har også kjørecomputer. Tenkte meg bare en enkel 1-DIN nå med det første. Holder det bare med disse?

http://nzc.no/products/-bmw-iso-adapter-for-357-og-8-serie

http://nzc.no/products/-bmw-radioadapter-5-serie-e39-1295-04-ucomputer-x5

Står at den er til bilen uten computer, men har det noe å si?

Den ledningen bruker jeg ihvertfall i min 97 mod e39, har også samme dekselet, så det passer nok også. :) Endret av TheMaa
Skrevet

Okei, bra :) Men hva er greia med kjørecomputer? Får man overganger som gjør at man får brukt MF-ratt i vanlig 1DIN-spiller? Eller blir det bare mye surr uansett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...