BimmerKing Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 1987 mod med km.stand ca 297000 km. Trippteller fungerer ikke, så dette har stått stille, mens jeg har hatt den samt mens forrige eier hadde den. Negativt: Noe rust Div feil (Bakrutevisker/vifte i varmeapparatet piper + endel småting) Noe slitt førersete Utstyr: El vindu/luke Cruisecontroll Automat Nivåregulering -94 front Spesiell frontfanger med grøftelys Eu ok til 08.10 Grei bil som rusler og går. Skal få tatt bilder, men sitter med ett operert kne, så jeg får ikke vasket den akkrat nå. Byttepris: 15.000.- Tar innbytte i fortrinnsvis BMW, men forslag mottas med åpne armer, da jeg ikke er noen MB mann Helst bakhjulstrekk elle 4X4. Evt varebil... Mail: kai@kai-v.com eller evt PM meg her på forumet ved intresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Bytte i E34 520i 24v? Islandgrønn met, beige skinn.Kjørbar med skilt, men trenger noe arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Slitt førersete? Trodde det var teknisk sett umulig å slite de !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 MB lider nok av samme syndrom som BMW, er du litt tung i rompa når du skal ut og inn av bilen så slites setet på samme sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 Bytte i E34 520i 24v? Islandgrønn met, beige skinn.Kjørbar med skilt, men trenger noe arbeid. Hva menes med noe arbeid? Er absolutt intressant, men trenger bil som rusler og går til å fra jobb iallefall... Så den må være "brukende" hvis du skjønner hehe.. Mercen rusler og går den, så jeg bytter ikke i noe som er dårligere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 Send meg gjerne en melding i morgen før 12, så kansje vi kan møtes så får jeg se på den E34'en din. Kjører fra Rørvik i 10 tiden, og skal sørover da Send meg en melding på 907 14 601 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Da er den solgt/byttet i en BMW 520i =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg