Gå til innhold

BMW E32 735i 1987 TIL SALGS

Muztang289
 Share

Anbefalte innlegg

Flott at at du er fornøyd med bilen din,har hatt E32 selv,skikkelig panzer kvalitet på alt.Men må si det er litt trist at enda en E32 går fra herlig velholdt originalbil til standard sot/senk/shadowline/angeleyes look---men smaken er jo som baken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott at at du er fornøyd med bilen din,har hatt E32 selv,skikkelig panzer kvalitet på alt.Men må si det er litt trist at enda en E32 går fra herlig velholdt originalbil til standard sot/senk/shadowline/angeleyes look---men smaken er jo som baken...

Ja, det er en god bil... Bruker den til og fra jobb, og på fritiden veldig mye.. Svikter meg aldri! :-)

Når du sier sånn, får jeg dårlig samvittighet.. Starter da å tenke, hva med å heller bare lakkere opp, og få den i orginal stand?

Men.. Ååhh, valget er ikke lett.. =p

En ting er sikkert, angel eyes SKAL ikke på bilen.. Fy f*** det var stygt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida var ikke vondt ment,var selv 24 da jeg hadde E32,men klarte å stoppe ved hvite blink foran.Men for å sette det litt i perspektiv,E32 er bare få år unna klassiker-status,og hvis man tenker `ordentlig`Bmw-klassiker(02,6-serie,3.0csi,E23)hva synset folk flest da er finest--original eller modda?Tidsriktig diskrete mods derimot-kan være skikkelig stilig.Tror vi ser en trend allerede der på E30,en godt del nå som monterer bort rieger/seildel/e46 look og alt hva det heter,og går for m-tech styling eller helt original.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida var ikke vondt ment,var selv 24 da jeg hadde E32,men klarte å stoppe ved hvite blink foran.Men for å sette det litt i perspektiv,E32 er bare få år unna klassiker-status,og hvis man tenker `ordentlig`Bmw-klassiker(02,6-serie,3.0csi,E23)hva synset folk flest da er finest--original eller modda?Tidsriktig diskrete mods derimot-kan være skikkelig stilig.Tror vi ser en trend allerede der på E30,en godt del nå som monterer bort rieger/seildel/e46 look og alt hva det heter,og går for m-tech styling eller helt original.

Forstår godt hva du mener.. Og er enig i det..

E32'n min skal ikke bli noe overstylet piss of shiit..

Planene som er satt:

- Lakkering ( Samme farge )

- Nye felger og dekk, ikke noe jalla bling! ( Sett på noen 19" 235 forran 265 bak med polert innerkant )

Planer som vurderes:

- Kanskje moderat pent senket ( Se ann når felger kommer på plass )

- Soting fra B-stolpe og bak.

- Nye lykter bak og evnt forran ( får se det ann )

Får se hva som skjer.. Tar en ting av gangen.. Først nå må jeg bli ferdig med skinnsetene, men sliter noe sykt med å få opp noen muttere som holder beltet på plass.. =/ Shit happens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen spesiell grunn til at du skal lakkere bilen? Så jo veldig fin ut i lakken?

Grunnen til at jeg skal lakkere den, er fordi jeg går i læra som billakkerer, så jeg ser på det som god læring, og jeg får det billig da alt gjøres selv..

Men, det er også sår enkelte steder, og det er noe å sette fingeren på om man ser nøye nok..

Jeg vil ha en bil som er helt 100%, da ifra lakk-stand til tekniskstand!

Og alt som er av rust, som evnt skjuler seg under lakken, skal slipes helt ned ( sandblåses ) forså legge på epoxy grunning. Etter dette så SKAL det være en rustfri bil i flere år, før ny rust kommer tilbake..! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hei!

Nå har jeg ikke vært her siden ifjor.. Hehe

Har vært en god del annet som har tatt oppmerksomheten fra bilen, men kommer med en liten update av bilen nå..

Har nå fått inn alle de "nye" skinnsetene i bilen, var nettopp ute å tok et par bilder så dere får sett.. :-)

Hva synes dere? =D

v52w9qgre2f8clo8s5eb.jpg

tiu16zc7vf4cgqvumbxm.jpg

zu0b3apzl93k3n496cbw.jpg

pqcxw73tzhn0e1hztse0.jpg

Førersetet så veldig slitt ut på bildet, sikkert bare vinkelen og blitzen som får det til å se slik ut.. :-)

Har midtkonsollen igjen, tar denne når jeg får tid, er mye jobb nå desverre.. Men blir også penger til BMW, hehe :-D

Det eneste som vil "kræsje" en del i bilen, er om jeg monterer midtkonsolen helt opp til cd-spilleren, så vil det bli farge forskjell ut mot sidene mot hanskerommet og det under rattet.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre ang. det.. Noen forslag? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi originale biler er ekkelt, biler bør være så senka at det subber litt, da er det lavt nok, alt under det er for dårlig, kantfelger, lett soting helt fram og klarglass baklykter + xenon, da har man en perfekt e32

ser ut til å bli en kjempefin bil dette trådstarter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det denne som var på sladdetreffet i romjula? :)

Det stemmer det ja.. gkw89 fikk meg opp.. :-D

Angrer ikke på at jeg brukte den der, fordi jeg har fått blitt ordentlig kjent med bilen nå, under "alle" situasjoner.. Har hatt sladder i ettertid hvor jeg tror jeg ville ha kjørt ut av veien, om jeg ikke hadde fått lekt og blitt kjent med bilen, oppe på Gardermoen.. =)

Neste gang håper jeg å se deg der med grombørsa! :-D

Btw gkw89, når er neste treff!?:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi originale biler er ekkelt, biler bør være så senka at det subber litt, da er det lavt nok, alt under det er for dårlig, kantfelger, lett soting helt fram og klarglass baklykter + xenon, da har man en perfekt e32

ser ut til å bli en kjempefin bil dette trådstarter!

Hehe, Du får satt ordene på plass ja..

Nei, den skal IKKE senkes så mye, så den subber..

Men kantfelger, klarglass baklykter og soting skal det bli.. Kanskje xenon også, får se.. :-)

Driver å vurderer innkjøp av Eisenmann sporstpotte til den nå.. Får et pener look på rompa, samt en herlig lyd! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...