Morty999 Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 har flere sånne skinner tror jeg om du trenger
helland Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 bestiller ny i morgen hvis de har den på lager på GS i trondheim
M30Punk Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 kan fint kjøre med den lilel biten som er knekt av. hehe, gjort det flere ganger tar ikke sjangsen, skifter den nå med en gang, så er jeg sikker på at det holder Like greit å gjøre det skikkelig når det først er av det hele,men kjipt at bror din måtte loke med akkurat det da.
helland Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 kan fint kjøre med den lilel biten som er knekt av. hehe, gjort det flere ganger tar ikke sjangsen, skifter den nå med en gang, så er jeg sikker på at det holder Like greit å gjøre det skikkelig når det først er av det hele,men kjipt at bror din måtte loke med akkurat det da. Skal få ringt i løpet av dagen, forhåpentligvis sendt innom budbil så delene er her til klokken 15:00...
helland Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 kan fint kjøre med den lilel biten som er knekt av. hehe, gjort det flere ganger tar ikke sjangsen, skifter den nå med en gang, så er jeg sikker på at det holder Like greit å gjøre det skikkelig når det først er av det hele,men kjipt at bror din måtte loke med akkurat det da.
M30Punk Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Burde få det idag da ja om det kommer med budbil,blir bra dette
helland Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 fikk ikke ny, men fikk tak i en brukt en ikke gjort mye da, men litt.. blir en heldag i verkstedet i morgen jævli dårlie bilder .. beklager. sleiden montert rengjort dekselet montert sammen skal sjekke registeret i morgen!
helland Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 fikk montert sammen en del i går.. beklager nok en gang for dårlige bilder.. Kjekt momentet er viktig ! Monterte ny vannpumpe da jeg hadde en liggende.. Kjekt med en fridag, fikk sammen en go del! Registeret ferdig montert, stemmer dette på syl 6 da ??? Rotor montert Toppdekselet montert Innsug kommet på plass Grenrør, og eksosen er montert !! Slik ser det ut nå! Mangler bare å montere ett par vannslanger, fylle kjøleveske og lufte, så er det vel bare å fyre opp! spent på hvordan det blir !
M30Punk Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Da var det sammen igjen blir bra nå,starte opp idag da eller? Autodata du hadde tatt bilde av tiltrekkings rekkefølgen?
helland Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Da var det sammen igjen blir bra nå,starte opp idag da eller?Autodata du hadde tatt bilde av tiltrekkings rekkefølgen? jepp stemmer det ! Håper alt funker, skal prøve å få fyra i dag ja
ealoken Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Godt og se at du strekker opp denne bilen hver oppdatering er en fryd og lese
helland Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 gleder meg så j*£# mye til jeg blir ferdig!
helland Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 husk å kjøre inn kam riktig da 25min på tomgan`g?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå