Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er ikke tull.. kjører selv med ett stort hakk i det ene forbrenningkammeret i 535 toppen min etter det ene ventil sete løsnet, så bytta jeg ventilsete selv:/ var litt nervøs om det nye skulle løsne, men ser ut som det går greit hehe

Skrevet
det er ikke tull.. kjører selv med ett stort hakk i det ene forbrenningkammeret i 535 toppen min etter det ene ventil sete løsnet, så bytta jeg ventilsete selv:/ var litt nervøs om det nye skulle løsne, men ser ut som det går greit hehe

Liker å vite at ting er i orden ( :

Skrevet

ja det gjør jeg og men når lommeboka ikke er med så må jeg gjøre det så rimlig som mulig, og da må jeg bruke det jeg har:P

Skrevet

ja det gjør jeg og men når lommeboka ikke er med så må jeg gjøre det så rimlig som mulig, og da må jeg bruke det jeg har:P

hehe, sant det da :P

Skrevet

Bytta bakrute i kveld, til ei ferdigsota ei !

DSC04016.jpg

Ruta ut

DSC04017.jpg

Ferdigsota

DSC04018.jpg

Montert

DSC04019.jpg

Synes det ble mye bedre, mangler å montere lister, men de skal lakkeres først!

Skrevet
Har ei bakrute som venter på å bli mørkere her også:D

hehehe :P ja det tror jeg sannelig det blir ei årning på ;)

Tror det ikke før jeg ser det:D

Skrevet
Effektiv du ;)

Bra du fikk vekk den med "drekk" på :P

Er ikke noe å ha på bmw det.

du sier noe der, forrige eier hadde : "Hemne Skrens og Drekkarlag" syntes ikke det var akkurat vakkert :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...