helland Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 synes det er mye bedre å ha det i orden, for å være sikker
GeirAndre Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 det er ikke tull.. kjører selv med ett stort hakk i det ene forbrenningkammeret i 535 toppen min etter det ene ventil sete løsnet, så bytta jeg ventilsete selv:/ var litt nervøs om det nye skulle løsne, men ser ut som det går greit hehe
helland Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 det er ikke tull.. kjører selv med ett stort hakk i det ene forbrenningkammeret i 535 toppen min etter det ene ventil sete løsnet, så bytta jeg ventilsete selv:/ var litt nervøs om det nye skulle løsne, men ser ut som det går greit hehe Liker å vite at ting er i orden ( :
GeirAndre Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 det er ikke tull.. kjører selv med ett stort hakk i det ene forbrenningkammeret i 535 toppen min etter det ene ventil sete løsnet, så bytta jeg ventilsete selv:/ var litt nervøs om det nye skulle løsne, men ser ut som det går greit hehe Liker å vite at ting er i orden ( : ja det gjør jeg og men når lommeboka ikke er med så må jeg gjøre det så rimlig som mulig, og da må jeg bruke det jeg har:P
helland Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 det er ikke tull.. kjører selv med ett stort hakk i det ene forbrenningkammeret i 535 toppen min etter det ene ventil sete løsnet, så bytta jeg ventilsete selv:/ var litt nervøs om det nye skulle løsne, men ser ut som det går greit hehe Liker å vite at ting er i orden ( : ja det gjør jeg og men når lommeboka ikke er med så må jeg gjøre det så rimlig som mulig, og da må jeg bruke det jeg har:P hehe, sant det da
helland Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 Bytta bakrute i kveld, til ei ferdigsota ei ! Ruta ut Ferdigsota Montert Synes det ble mye bedre, mangler å montere lister, men de skal lakkeres først!
HagenJR Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Har ei bakrute som venter på å bli mørkere her også
helland Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 Har ei bakrute som venter på å bli mørkere her også hehehe ja det tror jeg sannelig det blir ei årning på
HagenJR Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Har ei bakrute som venter på å bli mørkere her også hehehe ja det tror jeg sannelig det blir ei årning på Tror det ikke før jeg ser det:D
sladjan Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Effektiv du Bra du fikk vekk den med "drekk" på Er ikke noe å ha på bmw det.
helland Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Skrevet Februar 14, 2010 Effektiv du Bra du fikk vekk den med "drekk" på Er ikke noe å ha på bmw det. du sier noe der, forrige eier hadde : "Hemne Skrens og Drekkarlag" syntes ikke det var akkurat vakkert
helland Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 Fikk gjort en del i dag ! Demonterte toppdekselet: Justerte ventiler: Ferdig montert: Denne er kjekk og ha ! Alt for i dag ( :
635csi Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Litt mere info om dette utstyret? Plastreparasjonsytstyr?
Akmadden Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Står vertfall ''plastlim'' på en av tubene der, vis jeg ikke ser feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå