helland Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 blir dritlei av rust kjenner jeg, i dag skal interiøret ut, så jeg får gjort noe med det i torpedoveggen
helland Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 her er det helt rææææva med rust oppi
Hans Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Der var det en del ja! Er glad jeg er færdig med rustsveising på min! Lykke til!
helland Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 fikk gjort en del i dag fant mer rust blir lei av slikt godt med en velfortjent pause alt for i dag...
Rogern Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Er så kjedelig å sveise rust ved torpedo og opp mot tårnet.. Var hull opp i motorrommet og inn til kupeen på bruksbilen min. Fikk lyst på pizza
helland Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 hehe, god var den også skal jeg si deg
H_Vatn Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 missunner deg ikke den rusta der altså hadde rust i hjørnet nedover der jeg og. jekk feste og indre og ytrekanal. men hadde heldig vis ikke oppi tårna og oppi torpedo sånn som du har. men blir bra til slutt:)
helland Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 missunner deg ikke den rusta der altså hadde rust i hjørnet nedover der jeg og. jekk feste og indre og ytrekanal. men hadde heldig vis ikke oppi tårna og oppi torpedo sånn som du har. men blir bra til slutt:) håper det ikke er likt på den andre sia har litt jekkfester også, men er pirkete da, skal ikke være rust når jeg er ferdig!!
H_Vatn Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 er bra det! har ikke lyst til og si rett ut at min er helt rustfri. for da kommer det helt sikkert noe en plass men jeg har tatt all rust jeg har funnet:P og jeg har leta mye:P men blir bra når du er ferdig:) godt og vite at alt er 100%
helland Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 forsinka update komm pakke i posten litt forandring her også.. sveiser inn nytt... jaaauu snaaart ferdig på denne sia skal bare slipe ned sveisene og lakkere her nå blir nok en update i løpet av kvelden/morradagen.. skal se hvor mye jeg får gjort i dag
helland Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 fikk ikke gjort noe i dag.. lånt meg båndsliper da så får håpe det blir gjort noe i morgen
sladjan Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 RUST er noe helvette Hva stoff er det du bruker etter du har sveist da, det røde der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå