Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så kjedelig å sveise rust ved torpedo og opp mot tårnet.. Var hull opp i motorrommet og inn til kupeen på bruksbilen min.

Fikk lyst på pizza :wink:

Skrevet

missunner deg ikke den rusta der altså:P hadde rust i hjørnet nedover der jeg og. jekk feste og indre og ytrekanal. men hadde heldig vis ikke oppi tårna og oppi torpedo sånn som du har. men blir bra til slutt:)

Skrevet
missunner deg ikke den rusta der altså:P hadde rust i hjørnet nedover der jeg og. jekk feste og indre og ytrekanal. men hadde heldig vis ikke oppi tårna og oppi torpedo sånn som du har. men blir bra til slutt:)

håper det ikke er likt på den andre sia :P har litt jekkfester også, men er pirkete da, skal ikke være rust når jeg er ferdig!!

Skrevet

er bra det! har ikke lyst til og si rett ut at min er helt rustfri. for da kommer det helt sikkert noe en plass :roll: men jeg har tatt all rust jeg har funnet:P og jeg har leta mye:P men blir bra når du er ferdig:) godt og vite at alt er 100%

Skrevet

forsinka update :)

komm pakke i posten :D

DSC04050.jpg

litt forandring her også..

DSC04051.jpg

sveiser inn nytt...

DSC04052.jpg

jaaauu

DSC04053.jpg

snaaart ferdig på denne sia :-D

DSC04054.jpg

skal bare slipe ned sveisene og lakkere her nå :)

DSC04055.jpg

blir nok en update i løpet av kvelden/morradagen.. skal se hvor mye jeg får gjort i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...