helland Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Har du kun tectyl uten på 1k grunning? Jeg tror jeg hadde droppet tectyl om jeg skulle lagt så mye arbeid ned. Ville fått det behandlet skikkelig og så muuuligens hatt et tynt lakk med bodyshuts/tectyl tilslutt.. Uslipte sveiseskjøter, sprayboksgrunning og tectyl er vel ikke verdens beste framgangsmåte.. 4-5 strøk grunning, 3-4 strøk med understells-spray, og tectyl som pensles på til slutt.. er ikke det bra mener du ? Det han mener er at grunning i seg selv ikke er helt tett Hjelper neste ikke hva en gjør for det kommer til ruste igjenn desverre.... Men det legger nokk en bra brems på rusten Bilen skal jo ikke vare i 20år skjønner ikke helt hvorfor det da skal ruste, etter mange strøk på hver side av sveisen? fordi om grunninga ikke tetter helt, hva med understellsprayen ? og tectylen utenpå det også ?
helland Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 er ikke ferdig bilen nei, langt ifra hehe... tok bilder av bilene som de står nå ! håper å få gjort noe med e34 snart
Akmadden Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 mhm, forvente at den og bli ferdig te æ.... hahah
helland Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Skulle på butikken ista... det ble ikke så moro kom ikke varme ifra varmeapparatet, tempen begynte å stige, så jeg stoppa å sjekka, hoppa av slangen ut ifra ekspansjonstanken.. måtte kutte inn slangen, her sto det i et kort rør, satte inn et lengre, med slangeklemmer på.. beste jeg fikk til på Esso'n i farta kom også litt snø i natt ble lei av å ikke ha noe lyd skal bytte ut den til venstre med en større, den her: tenkte å lage ny hatthylle, å få montert inn noen komponentsett jeg har liggende Rckford Fosgate t152s elns
Melkvik Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 hehe skilt på tre biler og du:P trivelig med årsavgift nå da sikkert:P
helland Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 hehe skilt på tre biler og du:P trivelig med årsavgift nå da sikkert:P hehe, er ikke så trivelig det nei
helland Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 har vært hos Larsinnj å henta meg en subbkasse nå, skifta cdspiller, å montert div.. specs: -2stk Rockford Fosgate HE2 i porta kasse -JBL Power 600.2 2kanaler -Alpine 4 kanaler -Rockford Fosgate T1 6x9 -Panasonic spiller -70kvadrats strømkabel
H_Vatn Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 hva er det de har gjort med skiltet ditt? det var ikke noe pent:P ser du ikke har montert grøftlys og blink lys og. du skulle hatt slike som jeg har;) http://i297.photobucket.com/albums/mm23 ... 0014-1.jpg http://i297.photobucket.com/albums/mm23 ... 0022-1.jpg
helland Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 tidligere eier som " sota " skiltet ikke pent nei men har ikke gidda å gjort noe med det.. Skal ikke ha sota lykter nei, vil ha hvite
helland Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 tidligere eier som " sota " skiltet ikke pent nei men har ikke gidda å gjort noe med det.. Skal ikke ha sota lykter nei, vil ha hvite
H_Vatn Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 vask det med tynner els:P var ikke pent:P mine lykter er og hvite egentlig.
E28 TURBO Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Vær så snill å fjerne klister på framruta! Ser jo helt Nils ut jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå