helland Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 har nå demontert, var ikke bare defekt pakning! 5cm lang sprekk ifra eksosventilen og ut! etter mye om og men fikk jeg skaffa meg en fabrikksny topp komplett med ventiler, vippearmer,kam,bolter,pakninger osv har ikke fått inn bildene på datan, så skal få til det i morgen tidlig
beianmotorsport Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 har en topp til deg jeg også vis det er int? billig.. vis b32/33 topp passer..
helland Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Skrevet Januar 27, 2010 har en topp til deg jeg også vis det er int? billig.. vis b32/33 topp passer.. hvis du leser forrige innlegg så står det at jeg har skaffa meg topp (:
beianmotorsport Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 har en topp til deg jeg også vis det er int? billig.. vis b32/33 topp passer.. hvis du leser forrige innlegg så står det at jeg har skaffa meg topp (: så det, men vis du var int. i en til;)
helland Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Skrevet Januar 27, 2010 trenger nok ikke det, men takk for tilbudet!
Akmadden Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 Betalte for en Fabrikks ny topp? sikkert dyre greier!
helland Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Skrevet Januar 27, 2010 Her kommer det endelig bilder ! Fabrikksny topp med pakninger, bolter, ventiler vippearmer, kam osv.. komplett Før jeg begynte! Herlig ( : Slipesett fra elring! demontering ..... herlig med olje/vannblanding.... : ) registeret, litt skeptisk ang dette da jeg ikke har demontert topp på m30 før så var det av med toppen! Sprekk i toppen!!! Fabrikkny topp!!! Komplett med kam og alt (-: Rengjort og kontrollert blokka Alt for i dag !!
M30Punk Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 Artig prosjekt,dette blir bra Satte på samme type toppakning på min for litt siden å. Hvor mange store måtte du ut med for ny topp?
Morty999 Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 synd du ikek hadde fått tak i ny topp til e34 da.. den er MYE grommere
helland Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 betalte 6 høvdinger for toppen inkl: -kam -ventilløftere -tetninger -topp-pakning -bolter -komplett montert sammen.. Synes ikke det er noe gal pris ettersom den koster 14 lapper for ren topp på gs ..
M30Punk Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Det var jo en fin pris,fortsett å poste bilder å div..følger med her
helland Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 Det var jo en fin pris,fortsett å poste bilder å div..følger med her blir vel ikke noe i dag, sitter å venter på oljerøret på toppen.. alle sier det skal byttes ut når det er slik montering
M30Punk Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Det var jo en fin pris,fortsett å poste bilder å div..følger med her blir vel ikke noe i dag, sitter å venter på oljerøret på toppen.. alle sier det skal byttes ut når det er slik montering Greit å ta med det nytt å ja,liten investering for å sikre innmaten:wink:
LarsiPan Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Sweet Er med å skru i helga muligens Prøve å få inn elnettet til rutene på begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå