The StigMeister Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Skulle bruke bilen imorges, men da jeg skulle lukke døra, så ville den ikke igjen.. Virker som den ikke "griper" når den lukkes.. Testa de andre dørene også, men de ville ikke lukke seg de heller, bortsett ifra høyre bakdør.. Har fått igjen alle dørene med å låse de ifra innsiden.. Men fører døra vil ikke igjen, selvom jeg låser døra! Det har vært mildvær i helga, men idag er det minus 5 grader.. så må vel ha noe med det og gjøre? hm
mudbug Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Min bil har vært en gang sånn på passasje bakdør. Etter at jeg låste og ulåste mange ganger, så forsvant sympton helt til nå. Krysser på finger. Kanskje vil den ha smøring av olje?????
The StigMeister Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 Skal få smurt den opp... skal også smøre dørpakningene med silikon..
The StigMeister Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 Kansje det fungere og la den gå på tomgang i en stund, slik at det blir litt temperatur?
mudbug Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 = "The StigMeister"] Skal få smurt den opp ... skal også smøre dørpakningene med Silikon .. [/ quote]Jeg fikk masse knirkelyd etter smøring dørpakning med silikon, veldig irritert .
The StigMeister Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 Det får bare knirke, er bedre det enn at pakningen sitter igjen etter at man har røsket for hardt i døra
Hansh Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Vanlig problem på E39, hjelper å smøre låsene godt da problemet er at de fryser! IKKE SMØR PAKNINGENE MED SILIKON. Finnes alternativer som gjør at det ikke knirker.
The StigMeister Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 Vanlig problem på E39, hjelper å smøre låsene godt da problemet er at de fryser!IKKE SMØR PAKNINGENE MED SILIKON. Finnes alternativer som gjør at det ikke knirker. Man burde vel smøre låsene med litt tykk olje, og ikke vanlig 5-56? eller?
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Vanlig problem på E39, hjelper å smøre låsene godt da problemet er at de fryser!IKKE SMØR PAKNINGENE MED SILIKON. Finnes alternativer som gjør at det ikke knirker. Hva anbefales på pakningene da?
The StigMeister Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 Etter 30 min på tomgang, så fungerer alle dørene! Men jeg får ikke opp fører døra ifra innsiden da jeg har klart å knekke mekanismen inni døra pga at jeg tok for mye i da jeg skulle ha den opp tidligere! Noen som vet hvilken del jeg må bytte?? Faen!
jokern88 Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 NØYAKTIG det samme som skjedde med min e39 i helga. Passasjerdøra foran ville ikke lukkes, akkurat som om jeg sku holdt klinka oppe når jeg lukket den.. Så jeg låste hele bilen mens jeg holdt igjen døra, og etter det er det ikke snakk om å få den opp igjen. Akkurat som om den er låst liksomm. Har fått noen tips inne her, så ska prøve, men selv om bilen er varm innvendig, er det fortsatt ikke snakk om å få den opp igjen..
Deep Dish Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Vanlig problem på E39, hjelper å smøre låsene godt da problemet er at de fryser!IKKE SMØR PAKNINGENE MED SILIKON. Finnes alternativer som gjør at det ikke knirker. Hva anbefales på pakningene da? Bivoks.! Fås kjøpt på bla sportsbutikker....
The StigMeister Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 NØYAKTIG det samme som skjedde med min e39 i helga. Passasjerdøra foran ville ikke lukkes, akkurat som om jeg sku holdt klinka oppe når jeg lukket den.. Så jeg låste hele bilen mens jeg holdt igjen døra, og etter det er det ikke snakk om å få den opp igjen. Akkurat som om den er låst liksomm. Har fått noen tips inne her, så ska prøve, men selv om bilen er varm innvendig, er det fortsatt ikke snakk om å få den opp igjen.. Når man førsta fikk igjen alle dørene, så ville di faen ikke opp igjen.. samme som du sier Møkk! Stillte temperaturen på 30 grader, og vifta på fullt! Og det funka for min del
jokern88 Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Spørs om jeg sku prøve det sjøl og, full varme og mildere vær, så får vi se.. Jævla irriterende ihvertfall.. Ser det er flere på forumet her også som har samme problemet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå