bmw-mads Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 jeg har en bmw 525tdsa som den gummikoblinga ryker hele tiden på :S er det noen form for forsterka gummikobling og få kjøpt?
Mons1 Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Ryker hele tiden???? Bruker du å "burne" mye med bilen? Disse ryker kanskje en gang i bilens levetid, hvis de ikke utsettes for noe som tærer opp gummien. Diesel? RS jeg har en bmw 525tdsa som den gummikoblinga ryker hele tiden på :Ser det noen form for forsterka gummikobling og få kjøpt?
Hansh Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Kan det være noe som er løst eller skeivt slik at belastningen blir unormalt stor?
Mons1 Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Det vil du merke fort! Skjevhet i mellomakslingen/koblingene MERKES!' RS Kan det være noe som er løst eller skeivt slik at belastningen blir unormalt stor?
bmw-mads Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 Ryker hele tiden????Bruker du å "burne" mye med bilen? Disse ryker kanskje en gang i bilens levetid, hvis de ikke utsettes for noe som tærer opp gummien. Diesel? RS jeg har en bmw 525tdsa som den gummikoblinga ryker hele tiden på :Ser det noen form for forsterka gummikobling og få kjøpt? er diesel ja.. og burner ikke.. hender seg rompa tar seg en tur.. men på glatt føre det da..
Bimern Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Tror jeg ville ha sjekket girkassefestene og eventuelt motorfestene, vil jo få litt ekstra vridning i gikasse/motor hvis disse er gått av.
bmw-mads Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 okeiii : ) men må vel være noe forsterka greier og få tak i å eller? :S
ole_m7 Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Trenger ikke noe forsterka greier... Så lenge motorfester, og gir fester er ok, og mellomaksel osv er fint så holder den for MANGE NM. Folk bruker orginal hardykobling på biler med 6-700nm!
RobertN Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 skal ikke være nødvendig med noe forsterka greier der da vil du jo bare forskyve problemet, det er helt klart at her er det noe galt så da ville jeg vel sjekka hva feilen kan være. Som sagt over her høres det ut som det noe som er skeivt her. Sjekk at kassa og mellomaksel sitter som det skal er nok noe løst der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå