Torek Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Jeg har min forsikret i Sparebank1, og der er det ikke mulig å veteranforsikre bil med kasko. Hvis jeg ville hatt kasko måtte jeg ha betalt for "vanlig" bilforsikring. Jeg har også min E30 forsikret der, og jeg må si det er ganske dårlig at det ikke finnes noen alternative muligheter for å forsikre biler som er "spesielle"(altså har en mye høyere markedsvedi enn snittet) og ikke er veteraner. Tror jeg må prøve å finne meg et annet selskap å forsikre E30'n i til sommeren.
316 Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Kan selge den til meg, og la meg forsikre den i Jernbanepersonalets bank og forsikring !
Heimstad Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Her bommer du nok litt ,selfølgelig får du tegnet kasko forsikring på veteranbiler hos flere ulike selskaper.Hadde du turt å kjøre rundt i en 30+ år klassiker til 3-4-5 hundre tusen uten å ha kasko forsikring ? . mange ulike regler som må oppfylles orginal bil + lav km pr år ,dette er ulikt hos di forskjellige selskaper ring å spør dit selskap hva som gjelder. Ja, jeg forandret posten min rett etter jeg hadde skrevet den, så ble det ikke så klart at jeg mente at jeg ikke visste om noe annet. Jeg har min forsikret i Sparebank1, og der er det ikke mulig å veteranforsikre bil med kasko. Hvis jeg ville hatt kasko måtte jeg ha betalt for "vanlig" bilforsikring. Jeg har full kasko og veteranforsikring på Volvoen min i Sparebank1 Betaler 800 kr i året, og bilen er verdsatt til 30k
Torek Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Kan selge den til meg, og la meg forsikre den i Jernbanepersonalets bank og forsikring ! Hah! Hva er det forno dritt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå