GiljeN Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 kan legge til at den er helt rå og kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 kan legge til at den er helt rå og kjøre. Hjelper ikke... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Synst fronten på X6 er helt sinnsykt bøøs ! tar seg så mye bedre ut i virkliheten enn på bilder. men gtn var bare neitakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Er det bare jeg som liker 5 serie GT? Skulle bare hatt litt større felger etter min mening og evt senket den litt Ja det vil jeg tro du faktisk er da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Shiit, jaja. Har ikke akkurat studert bilen noe spesielt. Så en i byen her om dagen og jeg måtte snu meg et par ganger etter den bilen Syns den så jævelig grom ut i virkeligheten i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Ser jo ikke ut som en BMW bakfra hvertfall. Gruer meg til den dagen de ødelegger 3-serien. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 hva i helsikke. Ja nå har jeg sett det au! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Sier meg enig med Wolfeh, GT'en er ganske stilig IRL men den krever felger! Bavaria Kristiansand hadde inne en svart GT med svære felger og sotete ruter en gang, den var rett og slett grisetøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 dette Må være resultatet av en X6 som ble produsert feil på samlebåndet..FYSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 dette Må være resultatet av en X6 som ble produsert feil på samlebåndet..FYSJ! enig. syns de er veldig like i bak enden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 typisk BMW, driter seg ut stadig vekk etter at e38 gikk ut av produksjon...jeg kan med hånd på hjertet si at jeg ALDRI hadde kjøpt en slik bil for 100 000kr, så forlanger de 1.2 mill, hahahaahha, er det rart at BMW-eiere blir mobba.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå