SteffenM2 Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Godt og høre at noen er fornøyd iallefall! Vi prøver så godt vi kan, og må bare utrette en SUPER takk til N911 og Werther! Dere var glimrende i dag! Det løsnet ganske greit utover dagen, hadde vi bare hatt mere plass og parkere på så hadde ting gått mye bedre, ble rett og slett for mye rot da vi ikke hadde plass til alle..
baardsen Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Her er noen bilder jeg tok, ikke mange men...
Robbi3 Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Hørtes ut som om dere gutta koste dere skikkelig!
Jonas_S Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Bra nok en gang gutter! Var bare for mye med, parkering,pit og kø i en lomme på 20x20m.....Det skjønner jo alle også!
N911 Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Jes da ikke noe problem:) vi trenger hellere ikke taue bil mitaen ( mx5) rød funka bra den,skal ta med slept tau jeg også neste gang
handsome Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Kjipt at det var så jævlig isete og dårlig merking om hvor dette var, samt dårlig med parkering og ustrukturert "kø"-system.. Var der bare i 2 runder rundt banen, men orka ikke å betale for å spinne rundt på isen der.. Var mer 4x4 føre.. Er jo sikkert mye pga snøen.. Men kjipt at det ble sånn..! Men det positivet var jo at det var drit morro ute på veiene der da.. hehe.. Får ta igjen turen neste gang, og håpe alt blir mer strukturert.. Bra initiativ da!
Dr_S Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Var dette et BMWCCN treff? Ser ut som mye Merce, Volvo og Ford......
SteffenM2 Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Var dette et BMWCCN treff? Ser ut som mye Merce, Volvo og Ford...... Nope, aldri vært, kommer aldri til og bli. Dette er det jeg og Stian Klausen(325icab_88) som står for privat!
SteffenM2 Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Det kan stemme vet du! Her kjører vi alt med bakhjul og firehjulstrekk!
Werther Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Treffet var knall det - man gjorde det beste av den plassen man hadde. Litt svak brøyting, men det kom jo litt mye snø på kort tid, så det får man leve med. Miataen funket fint som slepebil også. Det positive med all snøen var jo at man kunne kjøre som en nisse uten å skade bilen. Ikke noe hardpakket stålsnø som gjemte seg under grøftekantene... Det var jo en perfekt vinterlørdag - mye snø, fin temperatur, lite vind og masse sladding
N911 Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Fan vi drifta i snø fonna med miataen hehe vi belte vert og låg bredt Hehe
Morty999 Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 såvidt jegt veit så var det ingen som drifta på dette treffet? sladding kalles detta.
N911 Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 såvidt jegt veit så var det ingen som drifta på dette treffet? sladding kalles detta. jajaja detaljer detaljer . Kontrolerte sladder er vell definasjonen på drifting om det er på snø eller ikke, er ett fett for meg! men da skal jeg si sladde neste gang sån att det ikke blir noen missforståelser
NSR Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Hehe, morro var det uansett! Men var noe glatt med piggfrie vinterdekk merka jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå