Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
såvidt jegt veit så var det ingen som drifta på dette treffet?

sladding kalles detta.

jajaja detaljer detaljer . Kontrolerte sladder er vell definasjonen på drifting om det er på snø eller ikke, er ett fett for meg! men da skal jeg si sladde neste gang sån att det ikke blir noen missforståelser

blei du furten el? hehe, drifting skjer ikke på ett sånt her treff ...

• Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

drifting er en motorsport der man kjører med vinkel på bilen etter en oppsatt bane der man har faste tangeringspunkter.

Hvert run blir så bedømt av et dommerpanel.

sladding skjer på snø, grus og asfalt så lenge det ikke er en oppsatt løype med faste tangeringspunkter!

Skrevet
drifting er en motorsport der man kjører med vinkel på bilen etter en oppsatt bane der man har faste tangeringspunkter.

Hvert run blir så bedømt av et dommerpanel.

sladding skjer på snø, grus og asfalt så lenge det ikke er en oppsatt løype med faste tangeringspunkter!

Da dette stemmer 100%, så legger dere den diskusjonen DØD!

Ubetydelig ting og diskutere i en tråd som handler om noe helt annet.

Skrevet
såvidt jegt veit så var det ingen som drifta på dette treffet?

sladding kalles detta.

jajaja detaljer detaljer . Kontrolerte sladder er vell definasjonen på drifting om det er på snø eller ikke, er ett fett for meg! men da skal jeg si sladde neste gang sån att det ikke blir noen missforståelser

blei du furten el? hehe, drifting skjer ikke på ett sånt her treff ...

neida :D

Skrevet

Synes ikke banen var allverden, hadde nesten vært bedre med en glattkjøringsbane ellerno?.. Men all ære til dere som dro igang!

Jeg fikk kjørt noen runder og kosa meg. Glad jeg ikke kom med turbon opp der...

Håper dere får til mere ting, men synes som sagt at dragstripa ble litt kjedelig etter norn varv :-)

Skrevet

Du smilte godt utpå banen så jeg E28Turbo :) Men ja, blir kjedelig i lengden å logre bortover rettstrekka der sånn! Men helt klart at det er fint at noen drar igang dette og man for en gangs skyld kan få sladdet lovlig :)

Skrevet

skulle bare vært litt breiere bortover der, og ikke bare snn att det er 3m brei, skulle vært 4-5m hvertfall.. så man kan ta litt lengre sladder :D

Skrevet

Det ble jo som folk forstod litt mye snø denne gangen, desverre.. Dette gjorde jo da at brøytern måtte bruke en del lengre tid enn planlagt, derfor måtte vi bare si oss fornøyde som det var.

Vi håper og komme sterkere tilbake på nyåret!

Skrevet

Hehe må bli med 518in det da. Legger ikke uti skogen med godgutten, men noen snølagdeskogsveier, bakveier, kan vi alltidsprøve. 518 slipper fint den når farten er for stor og innsatsen er der. :-)

Skrevet

Dæven det så gøy ut, fikk ikke kommet. Begynte å måke snø i oslo kl 22 på fredags kvelden og helt til kl 11 lørdagsmorgen. Og da var jeg lei av å sitte å kjøre, og var trøtt.

Så da var jeg nødt til å kjøre hjem, tok ikke mange minuttene før jeg sovna :)

men prøve å få med meg neste treff da...

Når er det forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...