mAZE Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Ettersom det da har blitt to tråder om samme sak her, hvem skal stenges? Unødvendig med to..
325icab_88 Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 Flott om du stenger den gamle tråden Ikke denne, da denne gjelder det nye treffet Takk!
316 Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Skal se ann formen ;DSer bra ut i forhold til regler, er kjekt å ha så det ikke blir helt Texas. Jeg har fri og sitter gjerne på.
mAZE Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Da kan vi heller la den andre være oppe. Det er unødvendig med en tråd for hvert treff, det blir det vel bare rot av. Så da kan vel bare første tråden i den andre tråden oppdateres med infoen herfra. Så kan denne stenges.
Micro_RaCeR Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 er to forskjelige treff. la heller begge gå men bytt navn. ligger bilder og slik fra det andre treffet. og her blir det diskutert hvem som kommer og slikt.. tull å drive å stenge slike ting som der liv i.
SteffenM2 Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Tenkte mest for og slippe og få bilder/filmer ifra forrige treff i denne tråden jeg men. Om du ser på det sånn kan den gamle stenges. Og gjerne om du kunne fjernet OT'et her? Så vi kan holde oss mest mulig på rett spor
Flextron Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 gjett om jeg er max missundelig nå... bor jo så sinnsykt langt unna...
SteffenM2 Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 gjett om jeg er max missundelig nå... bor jo så sinnsykt langt unna... Blir vel en fin dags tur? Må ofre litt når du har bosatt deg så langt oppi landet!
Hauso Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Skulle gjerne vært med, men jeg skal i DÅP! av alle ting.. Herregud! Vil ikke så jævlig heller herje meg i hjel? dere får kose dere max gutter! Blir sikkert dritgøy:D
SteffenM2 Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Går du glipp av enda et treff?! Det er for dårlig! Men sånn som det går på antall treff her nå, skal du ikke se bort ifra at det blir fler!
AlXz Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Jeg og brutter kommer igjen Håper det blir annen bil denne gangen, men se hva jeg rekker.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå