Tore Diesel Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Steinene kommer vel helst bak bremseskjoldet foran vil jeg tro, men hvordan i all verden klarer du å sprekke knappene til varmeapparatet??? Forøvrig synes jeg svært få av feilene som er ramset opp her kan betegnes som svakheter på modellserien generellt. Kan ikke forstå hvordan man klarer å sprekke knappene til varmeapparatet jeg heller, men det er sikkert mulig De punkta som jeg nevnte i tråden her, vil jeg så absoluitt kalle en svakhet på 5-serien. Er jo bare å ta noen søk her inne, for å finne ut det. Mulig de er svakheter på Bmw generelt for det jeg vet. (Hvertfall sluttsteget på varmeapparatet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Er ikke jeg som sprekker knappene, om dere tror det. hehe. knappene for "rest" og bakrutevarme har falt av :S har hørt flere som har vært borti det med knappene, så er ikke bare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå