Gå til innhold

Da har jeg gjort det igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt fram meg bilen med vindusviskere på, for så å starte bilen full av is og snø.... Forrige gang med en 2000 E39, med påfølgende kostnad på drøye kr. 7.000,- og nå altså med min E30 iX... I og med at jeg ikke la merke til det før jeg kom ut igjen etter å ha latt bilen stå å gå litt, har jeg høyst sannsynlig brent opp viskermotoren. Det lukter brent og svir i øynene. Jeg antar at det da ikke dreier seg om at en sikring er gått i filler ? Anyone ?

Skrevet

Synes nå det skulle være sånn at når en eller annen el motor blir overbelastet så skulle sikringen kutte strømmen før motoren ryker.

Sånn er det i allfall på fruens Golf, der gikk sikringen da vindusviskeren bak var frosset fast(ennå jeg sa at ho skulle ligge unna vindusviskeren bak pga frosten :roll: )

Skrevet

Har jo gjort dette selv også men el.motoren gikk det fint med,men sikringen måtte byttes.Det er jo som regel slik at når noe blir overbelastet så går det svakeste punktet først.Men man kan jo selvfølgelig være riktig uheldig da..

Skrevet

Har vert borti det samme på min gammle E30 og der måtte motoren byttes.Skiftet sikring og det funket sånn halveis ei stund etter dette.Men lagde støy på stereoen og gikk litt hakkete for den stoppa helt.Selfølgeli den dagen det regna mest på.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...