Robert_ha Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Eg var og henta meg ein m3 no for ei lita stund sida. har sikkla etter m3 ganske lenge:P fant ein eg hadde lust på etter mykje leiting:) bilen er blitt plasert i garasje for vinteren. Litt info om bilen: (bildene blei tatt når eg var å såg på bilen, komer nye etter hvert) Bilen er Orginal har 133.000km på telleren Fk coilovers Mov`it bremser framme effektanlegg short shift litt forstrekinga i hjul opphenge powerflex foringa rundt om stabstag framme å bak valsa hjulbuer delskinn interiør store kjøpre comp. (det eg kom på i farten:P ) Fekk med nåken andre felga enn dei som står på bilen på bilda. likte godt di som sto på også rondell sine d58 felger, men dei var 17 tomms og var heller ikkje heilt strøkne. Fekk med nåken xspilnt 18tomms felga som eg likte veldi godt. (styling tech sine felga) oppgraderinger som er på vei: angle eyes (kjøpt) sota grøfta lys (kjøpt) motor sport vinge (kjøpt) nye m-tech lister (kjøpt) grillramme (kjøpt) ny dtm list foran (den som står på var litt slitt)(kjøpt) litt bilder: (alle bildene i første post er fra eg var å såg på bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Nye bilpleie produkter som er kjøpt inn: 1 x Poly Foam Wax Applicator 1 x Grime Reaper = 1 x Bilberry Safe Wheel Cleaner = 1 x Chemical guys MIRACLE DRYER ABSORBER 25" x36" ELITE DELUXE 1 x 18L bøtte combo, med gritguard, såpe og washmitt 1 x RED SHINE KIT JETSEAL & PETES 53' WINTER KIT + VERTURA-BOND 1 x Chemical guys silk shine dressing 1 x Upholstory Brush 1 x Chemical guys EXPRESS INSTA SPEED WAX GOLD 16oz satt å bestilte i dag, trur eg har fått me meg det meste eg trong?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Bildene dine kom ikke opp...? Velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 der var bildene på plass:) takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Så ut til å være en flott bil! Gleder meg til å se utviklingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Så ut til å være et fint eksemplar Hvordan ser den ut innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Så ut til å være en flott bil! Gleder meg til å se utviklingen! Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Så ut til å være et fint eksemplar Hvordan ser den ut innvendig? Takk for det:) ser bra ut innvendig syns eg berre litt sjete. men skal vaske den grundig inni nå men blir nok nye mater, pedaler, handbrekk handtak og nytt ratt(ratte på bilde fulgte ikkje med.) men det blir når eg får inn litt penger igjenn:P hehe interiøret ser bra ut uten slite merker. er org rattet som står i nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Ser du trenger nytt ratt ja men man finner mye fint på Ebay. Men forstår ikke helt hvorfor du har vinterlagra den. Er jo null snø på bømlo, og ikke salter de heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Så ut som en kurrant bil det der. Like greit å ikke få med det fæle rattet der Men ellers så likte jeg bilen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Ser du trenger nytt ratt ja men man finner mye fint på Ebay. Men forstår ikke helt hvorfor du har vinterlagra den. Er jo null snø på bømlo, og ikke salter de heller er ikkje så offte det er snø å glat nei, men det blir salta når det er det. så har eg lust å bruke vinteren på å få gjort litt med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Ser du trenger nytt ratt ja men man finner mye fint på Ebay. Men forstår ikke helt hvorfor du har vinterlagra den. Er jo null snø på bømlo, og ikke salter de heller er ikkje så offte det er snø å glat nei, men det blir salta når det er det. så har eg lust å bruke vinteren på å få gjort litt med den. Okey. Trodde de bare brøyta når det var glatt jeg Blir spennende å se bilen utover våren etterhvert som du får gjort litt med den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Så ut som en kurrant bil det der. Like greit å ikke få med det fæle rattet der Men ellers så likte jeg bilen godt ja eg hadde nåkk ikkje brukt det selv om eg hadde fått det med.. står org ratt i den no, men det er det 4 eika rattet med airbag syes ikkje det er noe fint. 1.eg vurdere m-tech type II ratt. 2.eller dette litt nyare m-tech ratte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Ser veldig bra ut. Mye bra oppgraderinger og planer Gromme bremser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Velkommen på forumet og grattis med skikkelig lekebil Er det en originalbil eller er den ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå