///Kristian Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Gratulerer med flott m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Gå for ratt nr.2 Personlig liker jeg det best, i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Kjempe bil, Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Gratulerer med flott m3 Kjempe bil, Gratulerer Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Gå for ratt nr.2 Personlig liker jeg det best, i hvertfall. eg trur det blir det ja virker som der er det rattet flest liker i denne bilen også kjekt med tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Har nett komt inn døra nå, har montert angle eyes i kvell:) synst det gjorde mykje:) skal ta flere bilder etter eg har fått vaska bilen orntli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Men Robert, det er da ikke Brembo bremser....! ser ut som du har heilt rett:P var han som viste meg bilen som sa at det var brembo(naboen til han som eigde den:P hehe) tok det vell egentli for god fisk, såg jo over dem og slikt så burde jo lakt merke til at det ikkje var brembo som sto med kvit skrift:P hehe Movit er jo bedre Flott bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Men Robert, det er da ikke Brembo bremser....! ser ut som du har heilt rett:P var han som viste meg bilen som sa at det var brembo(naboen til han som eigde den:P hehe) tok det vell egentli for god fisk, såg jo over dem og slikt så burde jo lakt merke til at det ikkje var brembo som sto med kvit skrift:P hehe Movit er jo bedre Flott bil =) takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 hva synest folket om dette ratte kontra dei to andre?? har eit slik på hand som eg får til ein grei pris edit:bytta bilde. (ilustrasjons bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 eg syns ratt nummer 2 var flottast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 eg syns ratt nummer 2 var flottast eg syns vell det er hakke finare eg også. men eg likker dette veldi godt også. må vell sikkert ut me ca 2000kr for det nr.2 ratte. og dette nr 3 ratte får eg for 700kr. so eg får tenka litt til på det. men takk for tilbake meld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 jau, vist prisforkjellen var så stor, so vill eg vurdert ratt nummer 3 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Jeg synes ratt nr3 er like fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Hmm. hvis du har det store 4 eika rattet med airbag i bilen nå, så regner jeg med at airbagen din er utav drift hvis det er original M3? jeg har det store 4 eika rattet originalt i min nå, å når jeg prøvde å bytte til 3 eika ratt,så passa ikke kontakten til airbagen. Er det bytta kontakt til deg eller? Hvis airbagen din funker nå, så må du fortelle meg hvordan du koblet det om når du bytter Fins sikkert en overgang.Eller går det bare å kutte ledningene å koble på den kontakten til rattet man monterer? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_ha Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Hmm. hvis du har det store 4 eika rattet med airbag i bilen nå, så regner jeg med at airbagen din er utav drift hvis det er original M3? jeg har det store 4 eika rattet originalt i min nå, å når jeg prøvde å bytte til 3 eika ratt,så passa ikke kontakten til airbagen. Er det bytta kontakt til deg eller? Hvis airbagen din funker nå, så må du fortelle meg hvordan du koblet det om når du bytter Fins sikkert en overgang.Eller går det bare å kutte ledningene å koble på den kontakten til rattet man monterer? Noen som vet? eg har det store 4 eika ratte med airbag nå ja, trur det berre er å bytte kontakten i bilen, men skal høyra litt rundt før eg montere det. Men det går seg nok til, kjøpe meg ratte fust so tar eg da derifrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå