Gå til innhold

Robert`s 1993 mod e36 m3 cupe. (nye bilder s5)

Robert_ha
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men Robert, det er da ikke Brembo bremser....!

ser ut som du har heilt rett:P var han som viste meg bilen som sa at det var brembo(naboen til han som eigde den:P hehe)

tok det vell egentli for god fisk, såg jo over dem og slikt så burde jo lakt merke til at det ikkje var brembo som sto med kvit skrift:P hehe

Movit er jo bedre :D

Flott bil =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Robert, det er da ikke Brembo bremser....!

ser ut som du har heilt rett:P var han som viste meg bilen som sa at det var brembo(naboen til han som eigde den:P hehe)

tok det vell egentli for god fisk, såg jo over dem og slikt så burde jo lakt merke til at det ikkje var brembo som sto med kvit skrift:P hehe

Movit er jo bedre :D

Flott bil =)

takker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg syns ratt nummer 2 var flottast ;)

eg syns vell det er hakke finare eg også. men eg likker dette veldi godt også. må vell sikkert ut me ca 2000kr for det nr.2 ratte. og dette nr 3 ratte får eg for 700kr. so eg får tenka litt til på det. men takk for tilbake meld :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. hvis du har det store 4 eika rattet med airbag i bilen nå, så regner jeg med at airbagen din er utav drift hvis det er original M3? jeg har det store 4 eika rattet originalt i min nå, å når jeg prøvde å bytte til 3 eika ratt,så passa ikke kontakten til airbagen. Er det bytta kontakt til deg eller? Hvis airbagen din funker nå, så må du fortelle meg hvordan du koblet det om når du bytter :) Fins sikkert en overgang.Eller går det bare å kutte ledningene å koble på den kontakten til rattet man monterer? Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. hvis du har det store 4 eika rattet med airbag i bilen nå, så regner jeg med at airbagen din er utav drift hvis det er original M3? jeg har det store 4 eika rattet originalt i min nå, å når jeg prøvde å bytte til 3 eika ratt,så passa ikke kontakten til airbagen. Er det bytta kontakt til deg eller? Hvis airbagen din funker nå, så må du fortelle meg hvordan du koblet det om når du bytter :) Fins sikkert en overgang.Eller går det bare å kutte ledningene å koble på den kontakten til rattet man monterer? Noen som vet? :)

eg har det store 4 eika ratte med airbag nå ja, trur det berre er å bytte kontakten i bilen, men skal høyra litt rundt før eg montere det. Men det går seg nok til, kjøpe meg ratte fust so tar eg da derifrå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...