Koksore60 Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Klarte ikke å vente lengre:) Ikke alt utstyret jeg ville ha men synes fargen var helt fantastisk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Fin bil. Gratulerer med ny slådde! Orientalblau? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e12e12 Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Orientalblå finnes ikke.Orientblå finnes ikke på E60.Tipper på Mystic blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 ååååå din heldiggris Gratulerer så mye med råflott bil Jeg har ikke fått somla meg til en slik ennå, tror jeg har nå prøvd 8 E60 530D men jeg er så sinnsykt kresen på utstyr. Prøvde en i går men den manglet CD veksler, og var ikke noe fint holdt pluss at servicene var tatt på mer eller mindre lugubre verksteder Kvinnfolket er også litt vanskelig å ha med å gjøre når det gjelder 530, men det ignorerer jeg Men den som venter på noe godt venter ikke for lenge, kommer en snart nå det føler jeg på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 Stemmer m mystic blå ja:) Automatisk klimaanlegg Tiptronic 6 airbags ABS-bremser Startsperre Antispinn DSC Dynamisk stabilitetsprogram DTC Metallic lakk Sentrallås med fjenkontroll Radio/CD Kjørecomputer Cruisekontroll Regnsensor Parkeringssensorer foran og bak Navigasjon Proffesjonal Glass soltak Xenonlys Tåkelys Hvite blinklys Lyktespyler Utetemperatur Automatisk blendbare speil Elektriske speil Elektrisk vindu Lettmetallfelger sommer Sommerhjul Lettmetallfelger vinter Vinterhjul Delskinn Nedfellbart baksete Skisekk Varme i seter Elektrisk justerbare seter Sportsseter Midtarmlene Multifunksjonsratt 5 Nakkestøtter Justerbart ratt Skinn ratt og -girspake Stålbjelker Sportsunderstell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Mye deilig utstyr der da! Grattis med ny bil! Men et lite fy, det er audi som har tiptronic, BMW har steptronic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 Ja flott. ops fylle ikke heilt med. kopierte bare fra finn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 Trenger tips om 20" felger? helst replica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Gratulerer med fin bil Noen spesielle typer felger du er ute etter, som felger med kant for eksempel? Eller felger med eiker som går helt ut, så de ser større ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Grattis med en flott bil. 20" Hartge Classic ll hadde gjort seg sinnsykt bra på din bil. Her er et lite illustrasjonsbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 Ja de er helt nydelie:) lurte også på m5 replica. men hvor får man tak i dem i 20"? går d ann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 Jeg skal kjøpe svarte nyrer og så tror kansje det vil bli litt merkeli med felger med chrome kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Man får tak i M5 replika i 20" og det er jo et bra alternativ til Hartge, som koster de fleste skjortene til alle man kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 hvor selges disse og vet noen ca pris med dekk? Ja de ser veldi dyre ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Liten oppdatering fra meg. Bilen fungerer utmerket på vinterføre:) Fantastiske system bmw oppererer med:) Skal endeli ud på langtur denne helga:) 8timer hver vei. Jeg bare gleder meg:) Blir nok vanskeli for meg å velge et annet merke enn bmw:) Storfornøyd på alle vis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå