Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld:)

Er det noen her som har testet ledpærer i tåkelysa sine?

Å hvor dere kjøpte dem:)

Hvis noen har bilder så hadde vært fint å få se;)

Er det HB4 pærer jeg har i tåkelysa?

Takk;)

Skrevet

Ok takk;)

Det er ikke mere lys jeg er ute etter.

For tåkelysa mine lyser veldig gult i forhold i Angel eyes jeg har. Det lyser mere blåaktig.

Så jeg vil ha pærer som matcher mer:)

Skrevet

jeg bestilte meg led pærer til grøftlysa på ebay. 100kr inkl frakt.

nå er jeg ute å reiser i jobbsammenheng, men vet at det er kommet en pakke hjemme, rekner med at det er de som har kommet.

får hentet de på lørdag regner jeg med. gir tilbakemelding da, og evt bilde om du vil: ) gleder meg til å se

syns selv at xeon i grøftlysa blir litt voldsomt og blendene.

hvor lovelig er det med led i grøftlysa?

xenon får du bot på hvertfall, en kompis fikk 2 bøter på ei helg, og måtte inn til visning med bilen....

Skrevet

jeg har kjøpt H7 led pærer fra fulmino.no

prøvemonterte de i helgen. lyset fra de var flott da og matchet mine xenonlook ringer. men jeg fikk problemer med at begge pærene flimmrer... tenkte canbus eller noe slikt problem muligens? men xenon lysene er det jo ikke noe problem med iallefall? så skal returnere de for sjekk.

lys styrken er ikke noe å skryte av derimot, det vanlige er vel ca 25w, og da sier det seg selv at en kan ikke bruke de annet enn på dagtid.

her ser du forskjellen i farge på min bil

6fwgqp9i8czhqe4fd3ay_thumb.jpg

fargen skulle være ca 7000k, jeg kunne tenkt meg litt mere hvitt enn de her ga fra seg da.

Skrevet

Ja jeg skjønner:) Ser jo en betydelig forskjell der=)

Nå har jeg vanlig standar pærer å det synes jeg blir for gult. Så hadde vært kult å prøvd lett pærer for å se hvordan det blir;)

Skrevet

xenon får du bot på hvertfall, en kompis fikk 2 bøter på ei helg, og måtte inn til visning med bilen....

Er det dyrt (bot)??

Skrevet

Er det dyrt (bot)??

om jeg ikke husker feil så var det vell 2000 i bot og 500 for visning av bilen eller noe slik. dryge penger.

xeon trekker så mye oppmerksomhet når det er mørkt ute. så har nok noe med det å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...