sportevo 3 Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 har xenon på bilen,men lurte på om j skal kjøpe hvite,el blå led pærer for å få nesten samme lys som xenon i parklys.noen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 kjøp hvite... har montert det på en vw med xenon lys på det eneste du kunne se var at parklyset lyste litt skarpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 hvorfor ikke gå for AE. Det koster 499 og passer bra på E46. Skal du ha LED pask lys må du nok koble på motstand for og ikke få feilmelding og flimmring i sysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 motstand for å stabilisere spenningen over dioden men om denne dioden er med sokkel og alt så er det nok allerede en slags stabiliseringskrets intigrert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 takk,skal ha det på mercedes a klasse,passer ike med ae på den, hehe har montert xenon på den serru. har montert ae på e-46 min fra biltema,det ble veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 stikk innom bilxtra, torshov eller mekonomen, muligens clas ohlson og kjøp cool blue pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janO Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 jeg prøvde hvite led i parklys på bilen min, syntes de lyste litt for blått og var litt for harry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janO Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 jeg prøvde hvite led i parklys på bilen min, syntes de lyste litt for blått og var litt for harry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå