Gå til innhold

Spon med messingfarge på i olje på s38b38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg holder på å bytte rådelagere på en s38b38, jeg finner en del vanlig metallspon, det regner jeg med kommer fra rådelageret, men det er også en god del messingfarget spon. Hva kan dette komme fra på denne motoren?

Skrevet

blir ikke det messing farget spon av havarerte rådelagre da? jeg hadde skikkelige gåene rådelager på min s38b36, og den var full av messingfarget spon..

Skrevet

kan sikkert stemme det, det er noe blankt spon og noe messing... jeg var redd det var noe annet også som hadde tatt kvelden. holder det å polere veiva før montering, det er litt spor etter havari, men ikke mye.

Skrevet

kan sikkert stemme det, det er noe blankt spon og noe messing... jeg var redd det var noe annet også som hadde tatt kvelden. holder det å polere veiva før montering, det er litt spor etter havari, men ikke mye.

Skrevet

Har du noe bilde av veiva ? ofte hvis det er noe antydning til merker på en veiv vil ofte di nye lagerene få kort levetid.Hvordan får du gjort rein alle oljekanalene for dette sponet ?.

Skrevet

jeg regner med at de nye lagerene vil evt få kortere levetid hvis ikke veiva slipes. oljekanalene blir rene av trykkluft q tips piperenser og en god prorson fantasi.men jeg får se om det blir sliping av veiva eller ikke, kan avt ta et bilde å legge ut her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...