M3 Yngve Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Da har jeg hogd en M5, så har div tilsalgs. Bra og tett servo snekke = 1000,-kr Komplett teppe sett = 300,-kr Fjærbein uten bremser = 1500,-kr Kjørecompjuter, uetn el med div = 500,-kr Hatthylle med rollo gardin og fester = Solgt. Shadowline lister, hele og pene, mangler kun til V-døra = Solgt. 2 stk ski poser = 300,-kr pr stk. Bakstilling uten travers, diff og bremser, dvs bærearemer med drivaksler = 2500,-kr Sort fint panser = 500,-kr Rustfri blå bakluke = 500,-kr Div småtteri som 535 speedo, vindus viksere og mekanismen med god motor og div, se bilde = gi bud. Alt annet er solgt.
M3 Yngve Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 Hvor er alle dere som masa om at jeg skulle ta av shadow listene nå da? Og de som har masa om å kjøpe rull gardin hatt hylla?
icemanM5 Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 BUMPER denne for deg Yngve! Folk er flinke til å mase, men ofte ikke like flinke til å handle etterpå....
///FredriK.S Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Den hattehylla. Hvordan er den? Er trekket "pløsete" ? Er den møkkete? Hvordan er det å demontere og montere hattehylle? -Fredrik
M3 Yngve Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 Den hattehylla. Hvordan er den?Er trekket "pløsete" ? Er den møkkete? Hvordan er det å demontere og montere hattehylle? -Fredrik Ikke "pløsette" men litt møkk, men det er bare å vaske med salo feks. lett å montere, sitter bare under noen fester.
opeth84 Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Heisann! Hvor mye skal du ha for den treplata som er mellom girspaken? Den vises på siste bildet
M3 Yngve Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Skrevet Desember 30, 2009 Heisann!Hvor mye skal du ha for den treplata som er mellom girspaken? Den vises på siste bildet 150,-kr + frakt.
opeth84 Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Heisann!Hvor mye skal du ha for den treplata som er mellom girspaken? Den vises på siste bildet 150,-kr + frakt. ok, solgt! jeg tar den! Gi meg mer info om bankkonto og fraktkostnader til Ålesund, så er vi i mål! Er den forresten i pen stand, uten riper? Er det nok å bare legge den på plass ved girspaken,eller må den festes på noen spesiell måte?
KingB Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Ser ut som om den har lekki litt den der servopumpa di.... Er på utkikk etter en slik en! Kan du garantere at den er tight og fin? Hvordan er det å bytte disse? Mye stress....??
M3 Yngve Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 Er ikke lett å ta av disse slangene uten å søle, skal være bra denne. Ikke mye styr å bytte nei, litt trangt bare. Kan prøve denne før du ev betaler vet du.
stefan88 Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 hei, har du mellomaksel og komplett bakstilling til e34 m5? veit du om den passer rett på et e34 520 karoseri? bor på tjøme, så jeg kan hente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå