Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har vært med en kraftig ulykke i Oslo tunellen idag der jeg sto helt stille mens en bil som lå i taxi feltet kjørte misnt i 90 km/h denen traff en bil som skulle svinge ut i taxifeltet som igjen smalt synnsykt bak bilen min.

Jeg fikk ikke tid til å regere neo som helst etter ulykken og ikke fikk jeg skrevet skademelding

politiet ambulanse og brannvenset var tilø stedet, og jeg ble sendt med ambulanse til legevakten.

noen som kan forkalre hva jeg gjør videe, jeg vet ikke engang hvem jeg skal snakke med nå lengere??

har kun asvarsforsikring på bilen.

skal jeg ta å kontakte noen eller vil noen kontakte meg?

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

joda gikk helt greit, har kjempe vondt i nakken. men har ringt forsikrigsselskapet mitt Gjensidige, og de var lite villige til å hjelpe, og sa jeg må selv finne ut hvem som kjørte på meg....

Skrevet

Hvis du har vondt i nakken må du være rask og veldig forsiktig med hva du gjør videre.

Forsikringsselskap er noen jævler til å forkaste whiplash-skader, så dokumenter så mye du kan om at du ikke har hatt probl. med nakken før (så sant du ikke har det) og prøv å finne så mye bildebevis fra ulykken som mulig!!

Har du fått whiplash som kan gi senskader, er det nesten umulig å vinne fram dersom du ikke varsler allerede nå.

Skrevet

ps: ble du kjørt til sykehus i ambulanse er det allerede en politisak,så du kan be om rapport fra dem,samt muligens tilgang til ulykkesbilder. de viser jo også klart at det ikke er din skyld,etc.

Skrevet

Ai ai!

Hørtes ikke bra ut. Du kan jo også ringe politiet og høre hvordan det ligger an.

Krasjet ikke du i fjor vinter også?

Forsikringen bør du ikke bekymre deg over, da det er føreren av den andre bilen sin forsikring som dekker dine og bilen dins skader.

Skrevet

Dra til legen, få tatt bilder av nakke/ryggg snarest. Dette trenger du hvis det skulle bli noe senere. Ta vare på ALLE kvitteringer på utlegg du måtte å som følge av uliykken. Dette kan være egenandeler, taxi til legevakt osv osv.

Når du har ansvarsforsikring på bilen er det motpartens forsikringsselskap som skal dekke dine utgifter og utbetale erstatning.

Sørg for å få snakket med politiet iløpet av morgendagen og få en kontaktperson der. Snakk også med ditt eget f.selskap slik at de vet at det har skjedd en ulykke.

Alle utgifter og utlegg som følge av en ulykke du ikke selv er skyld i skal dekkes av forsikringen. Det kan være løse ting i bilen som ble ødelelagt i kollisjonen, f.eks mobil. ødelagte klær etc.

Polititet kan hjelpe deg med å finne ut hvem som har tauet vekk bilen/vraket slik at du kan få kontakt med de og finne ut hvor bilen befinner seg.

Skrevet

det som er dut med amsvar forsikring at da driter forsikring selskapet i deg når du blir kjørt på. vis du hadde hatt del kasko eller kasko så hadde de fiksa alt får deg og snakka med det andre forsikrings selskapet..

Skrevet

Kjedelig da badsha, håper du ikke får noe varig skader. Går ut ifra du er sjekket på sykehuset med røntegen... når du ble hentet med ambulanse?

Du kan jo ta kontakt med politiet for er som blir sagt over her en politi sak.

Om du blir påkjørt får du vel dekket skadene på din bil. Kasko gjelder om du selv kjører og skader bilen. Del kasko om bilen din beynner brenne, tyveri, stjelt eller får glass skade.

Skrevet
det som er dut med amsvar forsikring at da driter forsikring selskapet i deg når du blir kjørt på. vis du hadde hatt del kasko eller kasko så hadde de fiksa alt får deg og snakka med det andre forsikrings selskapet..

Skal ikke si noe om ordleggingen i det innlegget,men vil derimot berolige deg en smule badsha, du ble påkjørt bakfra som resultat av en annen ulykke - det er IKKE din feil, så det spiller INGEN rolle om du "kun" har ansvarsforsikring, så lenge din bil er lovlig registrert og forsikret etter veitrafikklovens forskrifter har du retten på din side.

Skrevet

Skal ikke si noe om ordleggingen i det innlegget,

Men du klarte gjøre det alikvel, he he :lol:

Skrevet

hei igjen folkens

merker stive musker i nakken og øm i hele nakke området,

har desverre ingen rønkenbilder da legen mente jeg kunne bevege hodet fint, men merker følgende skader nå:(

og joda jeg føler at ulykkene følger etter meg da dette er min 5 ulykke!

har noen bilder som jeg tok etter på kjørselen, men fikk ikke tatt noen forfra.

mercedesen som jeg tror traff meg var leie bil som lå bak meg

mens volvoen var den som kom i fullfart! bilene ble sakdet bak, men fikk bare tatt bilde bakfra da jeg var i sjokk og var redd for å bli påskjørt igjen

men var tydligvis mannen i mercedesen som ble fratatt lappen på stedet.

jeg tror dekket mitt tok mye!! av sammenstøtet da jeg så masse bulker i selve dekekt og at det var helt skjevt.

y3idi9xqd0nd5dp7wst8.jpg

9s6x2r0vuiukadtumq4k.jpg

zroxuiezbbiuytibxho1.jpg

bilen hos viking

du5qtmpsgcwk8pj62rcq.jpg

reuix7f64hlu85ddvfs3.jpg

Skrevet

jeg frå vel gjøre det, da jeg ikke greier å ligge på hodet elelr ligge på siden:(

følte meg helt ok etter krasjen utenom hodepienen, men nå tar nakken på alvor:(

får ta meg tur dit allerede imorgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...