Gå til innhold

Interesse for HTC Hero?

Clerion
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke for å ødelegge altså, men ble solgt på kampanje på Elkjøp for 3000 nå for litt siden, men som sagt var det kampanje.

Har selv denne telefonen og kjøpte den på forumet her :wink: Fantastisk morsom telefon med ekstremt mange muligheter. Praktisk med GPS på telefonen uten å betale noe som helst, har over 1200 sanger på den og minnekortet er bare halvveis fullt. Masse bra programmer til Android på Market også. Virkelig en telefon for de som liker å leke litt med telefonene sine og ikke bruke den kun til sms og samtaler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke det MED et greit abbo? (= Får dem til 1799 og, men med dårligste abbo`n i gata.

Telefonen er gøy ja, absolutt noe for dem som liger gadgets og uendelige muligheter. Market-funksjonen er samme som app-store på Iphone, og har utroooolig masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer for Clerion:

Telefonen har ikke innebygget FM-sender, men du får Spotify til telefonen, så da kan du enten laste musikken over 3G (eller andre mobilnett) ellers tror jeg du kan spille de sangene du har lastet ned hvis du har premium-konto selv om du ikke er tilkoblet nett. Jeg løste musikkproblemet ved å kjøpe 16GB minnekort og har lagt inn over 1200 sanger (fortsatt ikke brukt halve minnekortet engang :D) og er skikkelig imponert over lyden da jeg brukte Koss Porta Pro headset. Overraskende god bass også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...