tmn325CUPE Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 hei, er det noen som har noen forslag på hva som kan være galt, når jeg satt fra meg bilen virket cluchn helt fint, bilen sto i to dager. jeg startet bilen igjen å når jeg rørte cluch pedalen gikk den rett i gulvet=( det er ingen motstand i den, er som om den blir trekk ned av seg selv. håper på svar. mvh thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Gåen hoved eller slavesylinder evt lekkasje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmn325CUPE Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 hm, finns jo itj nå olje lekasje. men ska sjekk det i mårrå=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ketil74 Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Vil tro det er slavesylinderen som lars89 nevner ja,men det kan også ha kommet luft i systemet.Opplevde dette på en e30 323i engang og da ble clutchen luftet og fungerte fint etterpå.Litt merkelig men det skjedde nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmn325CUPE Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 ok, skal prøve det, men hvordan finner man ut at slavesylindern er ødelagt da? å hvor er den plassert? ny på bmw så da må jeg spørre=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Slavesyl sitter skrudd i girkassa med 2stk 13mm muttere. Den er på fører siden av bilen i siden av girkassa... Må vel skru den ut og se på den..? Men ikke clutch mens den er ute ihvertfall.., da går den fort i stykker om den ikke allerede er ødelagt. Btw: har 325 slavesyl og div deler om du trenger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmn325CUPE Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 ok, takk for hjelpa=) ska løft opp bilen i mårrå å sjå på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå