Just-turbodiesel Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 helt rått er det i hvertfall: Trodde ikke du likte homogutter med bensinmotor jeg? ikke når det er litt størrelse på dem, bensin er greit det, men da er det enten helverst sugemotor evt turbo/kompressor som må til eller motor i vinkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 BMW 745 ia skal du på treff til sommeren ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Det er en 3 serie med breddekit osv osv, ikke en m3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 BMW 745 ia skal du på treff til sommeren ??? uaktuelt Driver med Mercedes jeg, det som ligger mest i blodet.. men har da to BMW'r fortsatt. S.Arnesen: jeg veit det, så det når jeg så filmen andre gangen, men gadd ikke å endre trådtittelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå