CagmaN Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Hei. Lurer på en ting angående nyere bmw'er med dieselmotor. Har selv en E91 330xd som jeg ikke har motorvarmer på. Og den gløder nesten aldri. I går var det minus 16 og den starter med en gang jeg trykket på start. Har hendt sjelden før at det stod i displayet at den forvarmet så da tok det litt lengere tid før den startet. Og da var det bare ett par minusgrader. Så kan noen svare meg på om det er normalt? Starter jo fint hver gang, og det er jo det som er hensikten, men er bare vandt til at den skal gløde på diesel biler, tilogmed om sommern. Marek
aloebiz.net Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Jeg hadde hvertfall driti i det så lenge den ikke har noen problemer med å starte
Yngvejos Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener å ha lest at den begynner glødingen når du låser opp/åpner døra. Dermed er den klar når du trykker på start. Prøv å låse opp døra i det øyeblikket du går inn i bilen og start den med en gang. Da tar den seg gjerne tid til å gløde.
Team_Bmw Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 startet min uten å gløde i 24minus her om dagen
CagmaN Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Skrevet Desember 19, 2009 ok... prøvde en ting i stad, trykket start uten å holde klutsjen inne. da stod det at den forvarmet. men viktigste er vel at den starter. glatt på strømmen i dag! morro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå