-2r Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Hva er forskjell på den originale og den uoriginale (Sett bort i fra pris) https://www.koed.no/2.1.asp?anker=boksa ... anker_3348 Hva bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Noen har skrevet en gang at den originale har plast impellere, mens den uoriginale har aluminium eller stål impellere. Dvs at den uoriginale har potensielt lengere levetid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Tror de er like bortsett fra at det står FEBI på eska til den uoriginale og BMW på eska til den originale... Jeg kjøpte en uoriginal på GS og den hadde plastimpellere. Skal du ha metallimpeller må du ha Stuart eller noe sånt. Det ryktes at vannpumpene med plastimpellere du kjøper nå er helt OK, de har en ny type plast som er mye bedre enn plasten som var i de oransje impellerne som var før. Ville gått for den uoriginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 Thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Ingen grunn til å betale for merket "bmw" ved kjøp av vannpumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 min "gamle" vannpumpe kjøpt på schmiedmann for 5 mnd siden ble herpa etter 2 mnd, og den var med plastimpeller... så for min del så holder jeg meg til vannpumper med metall skovler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå