HC Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Hadde/har det samme problemet på min e39.. etter mange forsøk så fant jeg tilslutt ut at hvis jeg nappa litt i dørhåndtaket INNE, så låste døren seg igjen. Dette var da en av bakdørene..
plumbo79 Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Jeg har alltid med meg en liten gassbrenner til slikt jeg fåes kjøpt overalt til å få sprø svor på ribba og slikt, meget kjekk.
L-V.H Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Trenger ikke unødvendige kommentarer. Er ikke alle som har lyst å bare prøve og evt. gå på en smell. Er det snakk om Automatgir olje? :s Eneste jeg fikk av respons på shell.. Ja er automatgir olje. på bmw så tar dei ut hele låsekassen og dypper den i oljen., men er litt stress. så er bare og fyre i låsen.
Robin L Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 håper det er greit om jeg låner posten her litt? har noe av det samme problemet på min e38. for ett par dager siden så gikk ikke døra igjen, og da lot jeg den stå på tomgang ei stund, og da ordnet det seg. men i dag så smurte jeg låsene på bilen med olje, og nå vil ikke døra opp igjen. hverken innifra eller utifra. ingenting som skjer. lot bilen stå på tomgang i en time i sta + at jeg var å spyla døra i varmvann på en vaskestasjon. noen tips? vil helst slippe å rive istykker dørpanelet for å åpne....
Erik89 Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 Bare å låne i vei vettu Ja er automatgir olje. på bmw så tar dei ut hele låsekassen og dypper den i oljen., men er litt stress. så er bare og fyre i låsen. takk takk Lot bilen stå i rundt en 7-8 timer med kupé varmeren på, og så dytta jeg litt på låsen, og da funka døra Blir det bare å få smørt litt inn i låsekassa imorra Tuuusen takk for all hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå