Hagestande Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Noen som har opplevd det samme? Hva kan man gjøre? Og hvordan? TIPS??
Boen Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Sjekk om skinnene glasset går i inne i døra sitter som de skal. Jeg har opplevd at ene skinna har hoppet ut av festet sitt.
Hagestande Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Skrevet Desember 19, 2009 litt kjapp her ser jeg. Skulle ta ned vinduet, og så ikke at det skle ut før det var for sent. Er veldig kaldt ute, så det er nok grunnen, tror jeg. Bra forbanna nå!
Robin L Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 det er veldig lett å feste glasset på nytt. det er sikkert ingen skader på glasset. ta av døpanelet. så tar du av den fuktsperra bak der. da ser du skinnene til vindusheisen. ruta hviler oppi to klemmer der. sett vinduet nedi klemmene igjen og prøv å få klemmene på samme plass som de sto før (dette ser du sikkert på glasset, skit etc.) så kjører du vinduet opp å ned ett par ganger for å se at glasset går helt opp osv. så setter du på dørpanelet igjen. lykke til
Hagestande Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Skrevet Desember 31, 2009 Takk for det.. Prøvde å ta av dørpanelet helt før jul. Men ble stoppa av noe som holdt igjen. Knappen på håndtaket hvor man stiller inn speilene, elektrisk. Noen triks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå