Oslo Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Jeg må skifte mitt BMW 56A batteri, er der noe der tilsier IKKE å kjøpe et Biltema til 700,-? Bortsett fra at de ikke har 56A batterier tror jeg, men jeg så dette :http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Elektrisk/Batteri/802607-Bilbatterier/ Hva koster et originalt BMW batteri ca?
Kjennern Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 kvaliteten vil jeg tro er bedre på BMW original. Kommer litt ann på motor du har, men stor motor krever mer av batteriet etter det jeg vet.
mAZE Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Og det kreves også mer om vinteren såklart. Men jeg har aldri kjøpt batterier på bmw. Og de funker fin fint.
Aquarius Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Byttet orginalbatteri på service hos BMW i 2004. 1.150,- for et standard 55Ah BMW/Mini batteri som jeg mener jeg i etterkant fant ut var et Bosch/Varta batteri av den enkleste typen til Varta. Vær klar over at mange av de mer "ukjente" batterimerkene er produsert hos store kjente batteriprodusenter. Biltema batteriene er garantert intet unntak - og uten tvil av god kvalitet. Ville likevel sjekket pris på både Varta og Sønnac/Exide, disse gir ofte svært gode rabatter så fort du nevner Biltema . Generelt, velg batteri etter bruksmønster og faktisk behov.
tomerikk Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Nå er det vel bare to produsenter av blybatterier igjen i Europa. Varta og Fulmen, så samme hva det heter er det nok produsert av en av de. For eksempel Sønnac er exside som er en av merkevare navnene til Fulmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå