Hpi Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Hei! Har en E39 530Dat med en defekt Webasto så jeg skru Webastoen ut fra bilen for å se på glødeplugg, flammevakt pumper etc. Jeg antar da at det er både dieselrør og vannslanger som er kobla på Webastoen? Så jeg lurer på hva jeg trenger for å eventuelt plugge igjen dieselrør, vannslanger.. er det 2 vannslanger som kan kobles sammen i sløyfe eler noe? Dette for at jeg kan bruke bilen selv om Webastoen er fjerna. Noen som har gjort dette og vet hva som skal til? Mvh Bjørnar
Bonden Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Du kan bare sette på et rør nede ved webastoen på vannslangene slik du skriver ,diesel røret kan du bare plugge igjen ,sikringen er vel ute så da går vel ikke den ekstra matepumpa for webasto ?, eller du kan ta av kontakta på denne ekstra matepumpa til webastoen.
Hpi Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 Det høres bra ut, har tatt sikringen ja (nr47) men hva kreves for å plugge dieselrøret? Kan kanskje smi noe fra en kork eller slikt? Det er vel ikke noe særlig trykk på dieselen hvis pumpa ikke går? Mvh Bjørnar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå