Gman Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 som topic sier...bilen er til salgs i Hamar området.Noen som kan gi litt info? Det er en 98mod 318...mer vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Hvis du liker den, hva mer trenger du vite? Er jo bil for temmelig spesielt interesserte det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 som topic sier...bilen er til salgs i Hamar området.Noen som kan gi litt info?Det er en 98mod 318...mer vet jeg ikke. Det er vel en e36cab med e46 front..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Sikkert automote som har bygget den? Jeg hadde aldri i verden kjøpt noe sånt, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Det er en e36!!! Med e46 facelift front.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Hvis du liker den, hva mer trenger du vite? Er jo bil for temmelig spesielt interesserte det her.. Jeg liker den ikke...men det er noen jeg kjenner som liker den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Det er en e36!!! Med e46 facelift front.. syns det var no "rart" med rompa på den bilen ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 enten automote eller samma karen som har bygd denne kanskje: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php bil for spesielt interesserte det der jah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 tror ikke det der er automote. Da ville den hatt bad look panser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Den er visst bygget i Tyskland..Ser ut som om det er samme styling kittet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Ser den titt og ofte om sommeren, men vet dessverre ikke noe om den. Er den tilsalgs? Eieren har vel en Dakargul E36 M3 om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Ja..er ei jeg kjenner som har lagt håndpenger på den.Henter bilen 3.Januar. Jeg ville bare fiske etter litt info om den for henne. Hu digga bilen så er det ikke noe kokkos med den så er jo det greit..Smaken er som baken..Delt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Smaken er som baken... Full av dritt... (Styling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå