skillbill Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 God dag godt folk! God jul på forskudd og en liten gratulasjon til meg selv og familien! Etter ganske så mye stress med den forrige bilen, E60 525d M-sport er valget om bytte nå tatt. Den første bmw'en var en e46 316i og spranget opp til e60 var stort og positivt! Det hjelper lite når bilen er konstant preget av småfeil og mangler, og den gode opplevelsen fra de første ukene forsvant dessverre ganske fort. Men nok om det. Bilglad som jeg er, er jeg ofte innom Bilia Fredrikstad og titter prater med de ansatte, og en dag stod det en sprek LeMans-blå E90 på gulvet. Tok en nærmere titt og fant ut at denne ville jeg vite mer om. Pratet med selger, og etter en liten prat var vi mer eller mindre enige. Tok e60'en i innbytte og får litt cash tilbake, da jeg ikke orker stress med privat salg, og hvertfall ikke av en bil med så mye mangler og problemer. Ville rett og slett bare bli kvitt den raskest mulig 3-serie er jo egentlig et steg tilbake, men for meg blir dette en nyere, og forhåpentligvis problemfri bil! Den har jo endel mindre utstyr enn e60'en, men den er både nyere og har gått mindre, så får det være en trøst. Men jeg kommer nok til å savne draget fra 2.5 litern. 2.0 liter Rekke4 på 129hk er ikke allverden, men man får gjøre det beste ut av det! Har foreløpig ikke tenkt meg ut noen modifikasjoner, men dette får komme mot våren. Har nemlig ikke helt bestemt meg om dette skal være "bilen" fremover, eller om den skal byttes igjen allerede til sommeren. Da blir det nok en liten 1-serie eller noe, siden flytting står på agendaen! Utdrag fra utstyrsliste: M-AERODYNAMIKK PAKKE M-SPORTSRATT M-SPORTSSETER M-SPORTSUNDERSTELL M-SPORTSFELGER INDIVIDUAL ANTRASITT TAKTREKK SHADOW LINE COMFORT PAKKE ALARM ALUMINIUM INTERIØRLISTER HIFI HØYTALERSYSTEM XENON LYSPAKKE M.M Men nå skal jeg slutte å prate og heller komme med noen bilder! Ris og ros mottas med takk, og gjerne noen tips om hva som kan eller burde gjøres! God jul folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Ser ut som en pen bil Du blir nok fornøyd med den der skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 enig der! ser ut som en flott bil med riktig farge! håper du slipper problemer med den der. trenger i utgangspunktet og gjøre lite med den der ja..kanskje lett toning av ruter og eventuelt større fegler på sommer. ellers syns jeg det avr en Flott bil! Gratulerer så masse med flott julegave og god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Gratulerer med fin bil Det aller første du burde gjøre er å bytte baklyktene, til enten blackline eller whiteline. Noen fine felger til sommeren, men dette kan jo ventes med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Gratulerer med flott 3-serie. Tøffeste fargen:p Blackline lykter, større felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Gratulerer med fin bil! Nye baklykter bør vurderes som sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Takker og bukker folkens! Som alltid er det hyggelige ord fra dere! Blackline baklykter er jeg ikke fan av, så det blir det ikke, men whiteline? Noen som har et bilde av slike? Hvis ikke det blir bilbytte til en 1-serie til våren/sommeren, så kommer det nok noen spreke felger i 19" Hadde M6-replika på e60'en og jeg googlet og fant en hvit e90 med disse og det var skikkelig gromt, vet bare ikke om det blir like gromt til LeMans-blå bil, hmm... Hvis noen av dere har tips til felger så er det bare å skrike ut, gjerne med bilder også! Forresten glemte jeg å nevne at det er Hamann-bakpotte på bilen, så det er grom lyd, selv fra en liten rekke4! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Er sikkert flere utgaver av lyktene men her ser man forskjellen hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Takker Tore! Er det blackline øverst og white under? Forøvrig er jo navi-skjermen et savn i bilen, noen som har tips til GODE navi? Er vel stort sett garmin og tomtom som er aktuelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Øverste bildet har whiteline på venstre baklykt, og orginal lykt på høyre. Nederste bildet har whiteline på begge baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Tror jeg hadde sett etter noen mer helrøde eller noe slikt hvis Blackline ikke er aktuelt. Synes ikke de over var så fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Slik ser hvertfall mine baklykter ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Hvilke problemer hadde du med E60n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Slik ser hvertfall mine baklykter ut Bilen din burde være en fin mal for videre oppgraderinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Øverste bildet har whiteline på venstre baklykt, og orginal lykt på høyre. Nederste bildet har whiteline på begge baklykter. Okei, whiteline var jo absolutt et alternativ da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå