///Dr M Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Var hoss mitt spawn og fikk lånt et stativ idag så jeg knipset noen bilder i full fart skal dra ut i dagslys imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Flere bilder skal prøve å få tatt et bilde under en lyktestolpe, med lang lukkertid og liten blenderåpning, slik at engleøynene vises samtidig som bilen også blir eksponert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Gratulerer med bil! Hva betalte du får den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 HUff, den snøen og senkinga passer ikke sammen =( Klarte likegreit og treffe en isklump og knuse m-tech fronten min=/ Blir jo fort noen kroner. . .$$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 HUff, den snøen og senkinga passer ikke sammen =(Klarte likegreit og treffe en isklump og knuse m-tech fronten min=/ Blir jo fort noen kroner. . .$$ da kan du bytte til coupe m-tech front.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Da var jeg så heldig å finne ut at stemplet i kalipteren på høyre side fremme har rustet fast, som har resultert i at greenstuff klosssene på den siden har blitt svarte og utslitt. Så nå er 2 nye kaliptere og klosser på tur. skjønner ikke at bremseskiven har overlevd, for der må ha vært varmt. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-fan Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 flott bil, liker e46'n, så når prosjektet er ferdig her må jeg nok på jakt etter noe tilsvarende din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet Januar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2010 Da har man byttet bremsekalippere fremme, tok ikke noen bilder underveis da dette ble gjort spontant etter jobb igår, hvor bilen har stått parkert siden mandag grunnet utslitte klosser. Resultatet ble utrolig bra, gjennomsnittsforbruket gikk ned fra 1,3 på mila til 0,7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå