Gå til innhold

Martins E46 coupe [liten photoshoot side 2.]

///Dr M
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, da har jeg handlet meg en ny bruksbil. En 1999 modell E46 320CIA.

Bilen er gådd rundt 200 000 km men bærer ikke preg av det, nylig opplakkert og påkostet en hel del. Kjenner han som har eid bilen di siste fem år før jeg overtok den, så vet mye om bilens historikk. Var og tok noen bilder istad men grunnet at det var forferdelig kaldt, og mangel på stativ, så var det ikke noen som ble særlig brukbare, men skal legge med et av dem som en liten teaser. :)

kbl0bbsclho5adtotdc8.jpg

rcwj7wito36nr26hr8v0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det :P bilen er langt fra så lav som den skal bli til sommeren, er Fk silverline justerbart senkesett på den, som er stilt helt opp for vinteren. Dette er et utrolig stivt sett, faktisk så stivt at jeg vurderer å bytte det ut til H&R. :P Sommerflegene er 19" Vertini hennesy med 235/35 og 265/35 bak :P Disse vurderer jeg å bytte ut til noen 18" BBS LM med gullsenter og smalere dekk for å få litt strekk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stivt at det rett og slett er ubehagelig, skjærer i hjertet hver gang jeg kjører i en hump :P Felgene er fine ja, meen vil ha noe som gjør bilen litt lavere, og mer tyskerstuk over, da syns jeg det gjør seg med litt mindre felger, blodsenk og dekkstrekk :D Slenger med et bilde av bilen med sommerfelger på.

y72zulmc3hzxdtyb8lhh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stivt at det rett og slett er ubehagelig, skjærer i hjertet hver gang jeg kjører i en hump :P Felgene er fine ja, meen vil ha noe som gjør bilen litt lavere, og mer tyskerstuk over, da syns jeg det gjør seg med litt mindre felger, blodsenk og dekkstrekk :D Slenger med et bilde av bilen med sommerfelger på.

y72zulmc3hzxdtyb8lhh.jpg

NYDELIG BIL! Hvordan felger er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som et bra utgangspunkt, dette. Jeg lurer på at vi er i mindretall når vi sier at 18" ser penere ut på E46 enn 19" gjør :lol: Men jeg er helt enig i at 18" med gullsenter hadde gjort bilen lekker. Jeg har en følelse av at jeg hadde havnet på litt mer gummi rundt felgen enn du kommer til å gjøre, men det er nok fordi jeg har blitt en komfortnisse de siste par årene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som et bra utgangspunkt, dette. Jeg lurer på at vi er i mindretall når vi sier at 18" ser penere ut på E46 enn 19" gjør :lol: Men jeg er helt enig i at 18" med gullsenter hadde gjort bilen lekker. Jeg har en følelse av at jeg hadde havnet på litt mer gummi rundt felgen enn du kommer til å gjøre, men det er nok fordi jeg har blitt en komfortnisse de siste par årene :wink:

Hehe, ja vi er nok det vil jeg tro, men di vil få bilene lengre ned mot jorda, oog så ser det jo litt oldschool ut med litt mindre felger med strekk på. :P Kunne gjerne tenkt meg litt mer komfort, men litt må man være villig til å ofre for utseendet :lol:

Har også bestilt shadowline lister og grill som blir montert til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja får vel hive på delen etterhvert som di kommer da, men hadde tenkt å vente til sommeren med å få på alt, sånn at den ikke blir til å kjenne igjen :D Har også bestilt nye ORANSJE frontblinkerser da di gamle dugger mye, og nye lykteglass til hovedlyktene da disse er sprukket en del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja får vel hive på delen etterhvert som di kommer da, men hadde tenkt å vente til sommeren med å få på alt, sånn at den ikke blir til å kjenne igjen :D Har også bestilt nye ORANSJE frontblinkerser da di gamle dugger mye, og nye lykteglass til hovedlyktene da disse er sprukket en del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...