325demon Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Noen som har installert xenon ombygging fra dybvik? Det passer jo ikke:s Du har bare en lyspære på xenon kittet, mens på selve bilen sitter det en spesieal sokkel sånn at det skal bli tett. H7 på bil og h3 på xenon pæra tror jeg det var. fikk beskjed om at jeg fikk med alt som trengtes men
Muren Motorsport Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Ikke for å være vanskelig.. Men xenon-kit. har blitt butikk for den vanlige mann i gata. Kjøper 50 sett fra Asia for 50kr sette... (Har en nabo som driver på) selger de for 1500-2000kr pr sett. Passformen er selvfølgelig deretter. Men få eller ingen klager! GOD BUTIKK! Å møte desse bilene etter veien er en annen diskusjon....
325demon Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Hehe... skulle være plugg and play da. Kan ikke lage en tilkobling akkurat:s skal jo være tett+ at pæra må sitte ordentlig. Skal vel sitte helt rett også?! Vi kjøpte faktisk en sånn på båten jeg jobba, bare at det var bare 1 lampe. den kosta over 4 lapper så vidt jeg husker, så er nok noe dårligere kvalitet ja.
325demon Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Fant ut av det, de hadde glemt å sende med pæreholder
Muren Motorsport Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Plug&play står på setta som naboen selger haugevis av i året og! Han har ingen mulighet for å prøve sakene han selger.. Jeg kjøpte noe så enkelt som to baklyspærer fra karen (diode 21/5watt) Ene pæra tok fyr!! smelta Baklykta på 740'n til det ubrukelige. Så Barnearbeiderne nedi/borti asia får ikke mer av mine kroner hvertfall...
325demon Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Skummelt:S Vis resten av bilen tar fyr får man sikkert ikke en krone igjen på forsiktring om man har kjøpt av privatperson som importerer. Dybvik virker vertfall litt mere seriøse selv om det er litt klønette å glemme å sende med alle delene.
Muren Motorsport Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Ikke EN eneste pære vi kjøper av desse karene er E-Merka.. så om en E61 brenner ned. å det kan påvisest att det var pæra sin feil... Tror du dybvik punger ut?
Kjennern Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Eller elektroniken man kan brenne av om man ikke monterer tennern adskilt fra chassis i bilen...
Muren Motorsport Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Eller elektroniken man kan brenne av om man ikke monterer tennern adskilt fra chassis i bilen... For ikke å snakke om ja
325demon Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Eller elektroniken man kan brenne av om man ikke monterer tennern adskilt fra chassis i bilen... Kan du utdype det litt? Er vel vanlig å skru tenneren fast i karosseriet... Får man foresten kjøpt sånne overganger på biltema? http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4741
Kjennern Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Du vil kanskje merke at radioen kan bli forstyrra når Xenon er på? Tenk det bare om du kjøper billig jalla xenon som 80% gjør fordi det er så enkelt å billig, hva om disse har dårlig jording, dårlig skjerming etc, så går all spenning rett i chassis. Ja det er ikke mye amp i det der, men spennings peaken tror jeg er mer en høy nok til å kødde til elektronik i biler idag.
Muren Motorsport Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Eller elektroniken man kan brenne av om man ikke monterer tennern adskilt fra chassis i bilen... Kan du utdype det litt? Er vel vanlig å skru tenneren fast i karosseriet... Får man foresten kjøpt sånne overganger på biltema? http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4741 Startstrømmen til desse ettermonterte xenonkitta har det med å forkludre diverse hjerner..
325demon Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 De boksene ser veldig robuste ut, men derimot om det blir feil i dem vil jo alt gå til jord som du sier. Og skal vel ikke mye risting og vann til før det er feil på xenon til 1500kr. Nei greit å innstalere ordentlig med sånt billigutstyr. Kan jo rett og slett montere med strips med gummi i mellom.
Kjennern Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Er vel en grunn til at de fleste velger billig sett, som stort sett er den raske veien til xenon. Tror ikke mange kjøper original med originalt feste for eks. Ser du på biler med xenon originalt har de skikkelig feste brakett. Se om du kan finne noe plast å legge tennern inni som du kan så feste i motor rommet. Tror nok det kan være den beste løsningen. Sørg også for at det blir skikkelig tett så det ikke kommer/står vann inni det du fester med...
Muren Motorsport Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 De boksene ser veldig robuste ut, men derimot om det blir feil i dem vil jo alt gå til jord som du sier. Og skal vel ikke mye risting og vann til før det er feil på xenon til 1500kr. Nei greit å innstalere ordentlig med sånt billigutstyr.Kan jo rett og slett montere med strips med gummi i mellom. Kjøp Osram nightbreaker! Godkjent. og ikke minst..! Knakande godt lys! Viss reflektorane/linsene og justeringa dine er ok. vel og merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå