bmw530i Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 normalt? skjer hver gang, hører det nesten ikke når bilen sviver men den er der. når bilen er slått av kjærer det nesten i ørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Smøre hengslet til pedalen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Har samme lyd i min e46. Er dårlig smøring i clutch wireren din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Har samme lyd i min e46. Er dårlig smøring i clutch wireren din... Har du wire clutch på E46n ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 haha:P tviler jeg også på. Vet ikke, men i og med at e36 er hydraulisk styrt så tror jeg ikke de har gått for å prøve wire på e46:P. tror kanskje e30 også er hydraulisk om jeg ikke tar helt feil:S vet iallefall at e36 er=) så er selve pedalen eller noe med hydraulikken i og med det nesten ikke låter når bilen går, men masse når den er av. Kan jo være på tide og bytte bremse/clutch væske? Kan ikke garantere at det er feilen, men hadde iallefall begynt med noe så enkelt som det ut i fra forklaringen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Har samme lyd i min e46. Er dårlig smøring i clutch wireren din... Har du wire clutch på E46n ? Ifølge en kar på mekonomen så har jeg visst det. Selv trodde jeg e46 hadde hydraulisk, men har aldri sjekket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 E46 har hydraulisk. E30 også Vil tro det er utløsergaffelen \ hendelen som trenger litt smøring Mulig slavecylinderen bør byttes. Kommer knirkinga fra pedalene eller fra kassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^th0mas^ Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Er meget populært på E36 i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 vet ikke om det kommer fra girkassa eller pedalen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Har samme. mekaniker sa at det var utløserlageret som måtte skiftes. Altså ned med girkassa osv. Så like greit å skifte clutch mens alt er nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 såpass :S håpte det bare var å smøre noe opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå