Gå til innhold

E39 Hvilke nyrer skal jeg bruke?

Hpi
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Klarer ikke å bli enig med meg selv hvilke nyrer som ble finest på bilen min. Tror kanskje jeg skal lage en hybrid av de 2 settene jeg har med svarte riller og den brede blanke ramme? Eller hva sier dere?

Bjørnar

h1a074jxdjwx2pl896uf.jpg

oaehjrs5508ieyqb3in2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret karer, er vel blitt enige med dere i løpet av dagen,synes bare det ble litt voldsomt med all krommen med en gang :D

@Vegard: Kommer kanskje til å lage ei slik hybridnyre av de 2 settene jeg har for å få svarte riller :)

Mvh

Bjørnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lik grill som det er på bilde nr 2.

Det ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bildet for å si det sånn.

Har du chrome-lister rundt om på bilen og?

Ja enig med deg der, bildene får ikke sannheten helt frem. Jeg har ingen andre blanke detaljer på bilen. Alt er svart. Legger ved bilde.

@Sjøbuse E38 din var flott og jeg den kledde blank bred ramme og svarte rille veldig godt. Jeg må prøve å lage en slik hybrid nyre med svarte riller så får vi se. er litt redd hvor mye de klipsene tåler men men... det er vel ei pølse i slaktetiden å kjøpe ei ny plastnyre :D

aoucr7w7iegg8sc8iyl6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som JoeNasty sier, så ser chrome nyrer og riller mye bedre ut i virkeligheten. Har min andre bil med dette og de ser litt rar ut på bilder, men kjempebra ut i virkeligheten. Det er helt klart penest på E39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...