Kennethe34 Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Sikkert jeg som husker feil Men skal sammenligne med rattet jeg har på først
Kennethe34 Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=35 Slik ser mitt ut med stikk fra slepering til rattstamme.. Så om det skal passe må stikket til airbagen fra sleperingen på ditt ratt være likt som stikket fra slepering til airbag på mitt ratt slik at jeg kan bruke den sleperingen som står på nå.
///MPower Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 for meg ser det ut som de to koblingene som skal på airbag er like på begge. men skulle tro det gikk an å bruke det uansett om du kobler til stikket du har på rattstammen, må være et kontaktpunkt på sleperingen siden det virket i min bil.
Kennethe34 Skrevet Januar 10, 2010 Skrevet Januar 10, 2010 Hvis du ordner bilde av stikket og det ser likt ut for meg også, så tar jeg det for 1500 inkl frakt?
///MPower Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 skal se om eg finner den kabelen til kamera imorgen så laster eg inn bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå