jan magnus Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 noen som vet hva dette kan være`? sluttet plutselig å virke på passasjersiden her en dag. noen vanlig feil det her ?
325demon Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Slenger meg på denne tråden, har problemer med dette selv. Har sjekka opp litt, og det virker som om det er mye problemer med `hjernen` til sentralåsen på e46, det sitter noen releer der som blir fort slitt. Pleier å bli bra igjen etter man har bytta disse. Det er noen micro releer som ikke tåler så mye. Ellers kan det hjelpe å smøre opp litt i selve låsen som ikke funker?! Kan jo prøve det i første omgang. Kan jo prøve låsen fra høyre dør på passasjer sida også for å finne ut om det er låsen eller signalet til låsen det er noe galt med. kan sikkert måles også, samme signal på begge sider.
jan magnus Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 Slenger meg på denne tråden, har problemer med dette selv.Har sjekka opp litt, og det virker som om det er mye problemer med `hjernen` til sentralåsen på e46, det sitter noen releer der som blir fort slitt. Pleier å bli bra igjen etter man har bytta disse. Det er noen micro releer som ikke tåler så mye. Ellers kan det hjelpe å smøre opp litt i selve låsen som ikke funker?! Kan jo prøve det i første omgang. Kan jo prøve låsen fra høyre dør på passasjer sida også for å finne ut om det er låsen eller signalet til låsen det er noe galt med. kan sikkert måles også, samme signal på begge sider. hvor sitter disse releene hen ? har ikke nøkkelhull på passasjerside. jeg får jo låst opp døra om jeg tar i håndtaket inne i bilen på pasasjersiden. kan jo såklart ta av dørtrekket og titte litt. men utover det så vet jeg ikke hvor jeg skal lete :S
jan magnus Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Skrevet Desember 24, 2009 har prøvd å finne det releet i tegningene til gs og bmwfans, men klarer ikke å finne det. er det noen som vet delenummeret så sleng ut det her da
Lars89 Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Må ha hele modulen hvis du ikke er veldig flink/glad i å lodde
jan magnus Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Skrevet Desember 24, 2009 Må ha hele modulen hvis du ikke er veldig flink/glad i å lodde bare fortel hvor den sitter så setter jeg igang med å lodde og det som trengs med engang jeg er elektriker så det skal gå fint
325demon Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Så at en hadde svart at den satt under setet, men han var ikke helt sikker:S Prøv å skriv e46 AND lås og søk under teknisk, kom opp en god del lignende tråder der
jan magnus Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Skrevet Desember 25, 2009 Så at en hadde svart at den satt under setet, men han var ikke helt sikker:S Prøv å skriv e46 AND lås og søk under teknisk, kom opp en god del lignende tråder der okei. så ikke det :s men takk for tipset
frodekrs Skrevet Desember 25, 2009 Skrevet Desember 25, 2009 Har samme problem, min er verst på vinter halvåret når det er kaldt ute. om sommern virker den somregel på første forsøk.
Lars89 Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Her er en side om problemet. Lykke til! http://www.bmwgm5.com/
jan magnus Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Her er en side om problemet. Lykke til!http://www.bmwgm5.com/ herlig ! da er 2 nye releer bestillt på ebay så da er det frem med loddebolten over nyttår her er releene http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2-Door-L ... ccessories
Rayb Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Tviler på det er releene i grunnmodulen som er ødelagt når det bare er låsen på førerdøren som er problemet...! Ville heller byttet låsekassen i førerdøren.
325demon Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Tviler på det er releene i grunnmodulen som er ødelagt når det bare er låsen på førerdøren som er problemet...!Ville heller byttet låsekassen i førerdøren. Det er vel lett å finne ut av. Prøv å bytt om låse kassa fra andre side og finn ut om det er den som er problemet. eller det er kansje mye jobb for å få av dør panelene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå