matsi Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Fant gamle bilen min på autodb her istad fikk litt sjokk når jeg så prisen han hadde sotte på den 77k :0 Nok om det han har skrevet km på 200.500. Å det er den ikke!! Når jeg solgte den sto den på nesten 240k. Så den har nok gått nærmere 250 om jeg skal tippe. Hvis han ikke har fiksa rust, så er det nok litt på den. Noe på passasjer dør forran og mye på koffertlokk. + en halv stor boble på hjulbue bak pass side. Vil bare advare mot denne. Så ingen går på en smell. (ps skriver på mobil så litt skrive feil blir det, pluss tett pakka) Autodb koden er 1023203 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Slike ting blir ikke så godt motatt på bimmers som man skulle ønske, kommer bare til å få beskjed om at du er missunnerlig og at folk må selge som de vil... Det fikk ihvertfall jeg sist jeg prøvde å advare (= Janteloven leve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2009 Bryr meg ikke om det. Vill bare si at den har kjørt mye mer en det står... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Han får jo aldri solgt den for det uansett. Får E36 325 coupe og E46 320 til den prisen... http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1023203&_cmd=similar&cb=9310.02047160596 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Ta det med ro matsi, han får ikke solgt den der for 77.000 uansett! Må nok gå ned 50.000kr, så kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Jeg solgte min 318i til 30 000, 2 mnd senere var den ute til 75 000, 48 000, 42 000, 38 000 og nå tror jeg den står til 35 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feiringbruk Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Fant gamle bilen min på autodb her istad fikk litt sjokk når jeg så prisen han hadde sotte på den 77k :0 Nok om det han har skrevet km på 200.500. Å det er den ikke!! Når jeg solgte den sto den på nesten 240k. Så den har nok gått nærmere 250 om jeg skal tippe. Hvis han ikke har fiksa rust, så er det nok litt på den. Noe på passasjer dør forran og mye på koffertlokk. + en halv stor boble på hjulbue bak pass side. Vil bare advare mot denne. Så ingen går på en smell. (ps skriver på mobil så litt skrive feil blir det, pluss tett pakka) Autodb koden er 1023203 Takker var en bekjent av meg som hadde ringt på den.Takket være deg så kjøpte han den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 Fant gamle bilen min på autodb her istad fikk litt sjokk når jeg så prisen han hadde sotte på den 77k :0 Nok om det han har skrevet km på 200.500. Å det er den ikke!! Når jeg solgte den sto den på nesten 240k. Så den har nok gått nærmere 250 om jeg skal tippe. Hvis han ikke har fiksa rust, så er det nok litt på den. Noe på passasjer dør forran og mye på koffertlokk. + en halv stor boble på hjulbue bak pass side. Vil bare advare mot denne. Så ingen går på en smell. (ps skriver på mobil så litt skrive feil blir det, pluss tett pakka) Autodb koden er 1023203 Takker var en bekjent av meg som hadde ringt på den.Takket være deg så kjøpte han den ikke . Det var grunnen til at jeg laget tråd om dette. Bryr meg ikke om han tjener på den eller ikke. Vil bare at folk ikke skal bli snytt, når jeg kan advare om at det er noe galt/juks med den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 flott matsi! sånne ting som det der noe ordentlig dritt! godt du advarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Wunderbaum og Biltema soting får mine varsellamper til å ringe uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Jeg synes det er bra at folk sier fra når de oppdager slike ting. Bilen kan godt være renovert i etterkant av kjøp, men den får neppe færre kilometer på telleren Slike ting gjør at det er helt greit å opplyse allmenheten om det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Jeg synes det er bra at folk sier fra når de oppdager slike ting. Bilen kan godt være renovert i etterkant av kjøp, men den får neppe færre kilometer på telleren Slike ting gjør at det er helt greit å opplyse allmenheten om det! ++1 Bra at noen er ærlige og gir beskjed!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Wunderbaum og Biltema soting får mine varsellamper til å ringe uansett Neii herregud, en bil må jo være langt ifra god teknisk stand når det er wunderbaum og Biltema soting på rutene på den. omg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Kanskje det blir sagt fordi mange assosierer wunderbaum og shabby rutefilm fra Biltema med harryrånere som er mer opptatt av utseende på bilen enn den tekniske biten? Bare en tanke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Kanskje det blir sagt fordi mange assosierer wunderbaum og shabby rutefilm fra Biltema med harryrånere som er mer opptatt av utseende på bilen enn den tekniske biten? Bare en tanke... eller han bruker alle pengene sine på å holde bilen i teknisk stand, så han har faktisk ikke råd til skikkelig sotfilm og hvit poppy som alle med respekt for seg selv bør ha i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå