Gå til innhold

Svindel på autodb.no

matsi
 Share

Anbefalte innlegg

Fant gamle bilen min på autodb her istad fikk litt sjokk når jeg så prisen han hadde sotte på den 77k :0 Nok om det han har skrevet km på 200.500. Å det er den ikke!! Når jeg solgte den sto den på nesten 240k. Så den har nok gått nærmere 250 om jeg skal tippe. Hvis han ikke har fiksa rust, så er det nok litt på den. Noe på passasjer dør forran og mye på koffertlokk. + en halv stor boble på hjulbue bak pass side. Vil bare advare mot denne. Så ingen går på en smell.

(ps skriver på mobil så litt skrive feil blir det, pluss tett pakka)

Autodb koden er 1023203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant gamle bilen min på autodb her istad fikk litt sjokk når jeg så prisen han hadde sotte på den 77k :0 Nok om det han har skrevet km på 200.500. Å det er den ikke!! Når jeg solgte den sto den på nesten 240k. Så den har nok gått nærmere 250 om jeg skal tippe. Hvis han ikke har fiksa rust, så er det nok litt på den. Noe på passasjer dør forran og mye på koffertlokk. + en halv stor boble på hjulbue bak pass side. Vil bare advare mot denne. Så ingen går på en smell.

Autodb koden er 1023203

Takker var en bekjent av meg som hadde ringt på den.Takket være deg så kjøpte han den ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autodb koden er 1023203

Takker var en bekjent av meg som hadde ringt på den.Takket være deg så kjøpte han den ikke :D

. Det var grunnen til at jeg laget tråd om dette. Bryr meg ikke om han tjener på den eller ikke. Vil bare at folk ikke skal bli snytt, når jeg kan advare om at det er noe galt/juks med den..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra at folk sier fra når de oppdager slike ting. Bilen kan godt være renovert i etterkant av kjøp, men den får neppe færre kilometer på telleren :wink: Slike ting gjør at det er helt greit å opplyse allmenheten om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra at folk sier fra når de oppdager slike ting. Bilen kan godt være renovert i etterkant av kjøp, men den får neppe færre kilometer på telleren :wink: Slike ting gjør at det er helt greit å opplyse allmenheten om det!

++1

Bra at noen er ærlige og gir beskjed!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det blir sagt fordi mange assosierer wunderbaum og shabby rutefilm fra Biltema med harryrånere som er mer opptatt av utseende på bilen enn den tekniske biten? Bare en tanke... :wink:

eller han bruker alle pengene sine på å holde bilen i teknisk stand, så han har faktisk ikke råd til skikkelig sotfilm og hvit poppy som alle med respekt for seg selv bør ha i bilen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...